Tar du manikyr?
Ja, gaar du og faar manikyr jevnlig?
Jeg gjorde det aller foerste gang da jeg skulle gifte meg for snart seks aar siden, og det ble med den ene gangen. Inntil i fjor.
Har hatt problemer med svake negler i alle aar, de fliser seg ganske fort og jeg river/biter - totalt uhelbredelig. Har heller tjukke, korte fingre enn lange, tynne, saa det saa i grunnen ogsaa ganske stuttjukt og lite feminint ut kan man si. Samtidig med at jeg moette en korsvei og vaaknet til live etter en lengre periode i kjelleren, fikk jeg lyst til aa proeve manikyr igjen etter sommeren, og siden har jeg vaert avhengig gitt. Naa steller jeg neglene hver 3. - 4. uke og faar jo helt hetta hvis det skulle droye eller annet. Klin kokkos avhengig av manikyr; snakk om aa snu paa flisa!!
Det koster jo sitt, men er vel verdt sin pris naar det gjoer at neglene mine holder bedre (ja, jeg forsterker bare egne negler naa som de har faatt vokse ut og vaere mer i fred, endelig! ) og alt i alt foeler jeg meg mye mer vel med velstelte negler. Saa lite gjoer jammen saa mye, for meg!!
Flere som er bitt av basillen?
Flere valg mulig foroevrig.