Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til dere Chill og Cream-damer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 19:26   #1
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Til dere Chill og Cream-damer

Hvilke sko bruker dere til disse kjolene?

Gammel 26-02-11, 19:35   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere Chill og Cream-damer

Nå bruker jeg støvletter.
Dr Martens.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:36   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers kommer det vel helt an på kjolen? Det er jo store variasjoner ute her.
Jeg er nok mest i El Naturalista kategorien, uten alt for høye hæler.

Gammel 26-02-11, 19:37   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

El nauralista er vel det fp-korrekte svaret på det spørsmålet.

Gammel 26-02-11, 19:38   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Evt Fly London.

Gammel 26-02-11, 19:39   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Doc. Martens.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:39   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camper går til nød.

Gammel 26-02-11, 19:41   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hva har dere oppi El.nat skoene? Det går jo ikke an å ha vanlige strømper i dem uten at det ser helt fjernt ut, og sånne tynne stømpiser blir alt for kaldt nå, og barbeint er ikke et alternativ. Barbeint er aldri et alternativ forresten. Hva har man i skoene? Jeg bruker mine el.nat alt for lite siden jeg aldri vet hva jeg skal ha i dem.

Gammel 26-02-11, 19:41   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvletter. Men jeg har bare en Chill-kjole, da.

Mulig jeg kommer til å bruke småsko til våren (har ElN, haha!), men jeg liker trange jeans og det ser bare idiotisk ut når sokkene viser og jeansen starter ved anklene, så jeg vet ikke hvordan jeg skal løse det. Liker ikke strømpebukser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:42   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hva har dere oppi El.nat skoene? Det går jo ikke an å ha vanlige strømper i dem uten at det ser helt fjernt ut, og sånne tynne stømpiser blir alt for kaldt nå, og barbeint er ikke et alternativ. Barbeint er aldri et alternativ forresten. Hva har man i skoene? Jeg bruker mine el.nat alt for lite siden jeg aldri vet hva jeg skal ha i dem.

Ja, samme her. Og det gjelder samtlige sko der sokkene vises. Jeg leter ofte etter "tette" småsko, men det er det sannelig ikke mye av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:43   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

El naturalistasko kommer i mange utgaver. Jeg kunne ikke drømme om å gå i sandaler nå uansett merke. Støvlettene mine derimot er jeg veldig glad i.

Gammel 26-02-11, 19:43   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, samme her. Og det gjelder samtlige sko der sokkene vises. Jeg leter ofte etter "tette" småsko, men det er det sannelig ikke mye av.

Nei akkurat, jeg skulle ønske det fantes en enkel løsning på det, godt at jeg ikke er den eneste som tenker på det.

Gammel 26-02-11, 19:44   #13
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Om vinteren: Støvletter. Bruker ofte tynn strømpebukse med over-knees i ull. Veldig varmt og behagelig.

Når det er varmere i været (samt inne om man skal ha noe på beina), bruker jeg Camper sko. ELN blir for klumpete for min stil, Camper går til nød.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:44   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

I sånne sko kan man jo ikke ha sokker som vises. Man kan ha strømpebukser og man kan ha sånne sokker som ligger bare nedi skoa, men ikke halvsokker, det ser virkelig ikke smart ut. Det kan hjelpe hvis man hiver over et par leggvarmere i tillegg, men jeg foretrekker tette sko når det er kaldt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.