|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hvorfor leker dere med pikker?Jeg lurer på hvilke kriteria dere bruker for å gå inn og lese prikker.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 13-03-07 kl 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Det skjer oftest i forbindelse med innrapporteringer. Vi bruker det som et verktøy for å få et bedre perspektiv på konflikter. Vi bruker det også om der er store huller i diskusjoner, om det feks det utifra diskusjonens forløp er umulig å se hvordan en bruker har kommet seg fra standpunkt A til B. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Huller i diskusjoner? Så om jeg i løpet av en diskusjon er veldig mot abort, men plutselig sier jeg på slutten at jeg er for, så går dere og leser prikkene mine?
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Mener du at det at jeg fikk vite om yahoo-gruppen kunne bli en potensiell konflikt fra min side? Kjenner du meg ikke såpass godt at du vet at jeg gir katten i sånt?
![]() |
#6 |
Administrator
|
Nei, ikke fra din side. Yahoo! gruppen var ingen hemmelighet, og måten den ble omsnakket på i tråden og på prikker, så forsterket det inntrykket av at informasjonen er hemmelig og "skummelt". Noe den ikke er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Jo, men uansett så klarer jeg ikke å se at det rettferdiggjør at du gjør dette. I denne situasjonen så føles det som et overtramp.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Dermed ble jeg stemplet som sladrehank. Vel, jeg bryr meg ikke og ville gort det igjen.
![]() |
#9 |
Administrator
|
Jeg tror det vil føles som et overtramp uansett. Det var tilløp til missnøye i tråden allererde, og at noen fyrer oppunder på bakrommet er noe vi vil være oppmerksom på slik at vi kan svare på dette i tråden. Vi sjekket deg fordi du framviste en omvendelse fra uvitende til kunnskaprik, selv om det ikke var kommet fram noe ytterligere informasjon om dette i selve tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Administrator
|
Den navnelappen har du hengt på deg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
Dette skrev du (min utheving):
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
Jeg har nok sikkert fått prikker lest før, uten at det bryr meg nevneverdig. Ergo kan du ikke si at det vil føles som et overtramp uansett.
![]() |
#13 |
Administrator
|
Alle sladrer, mer eller mindre, det gjør oss ikke til sladrehanker. Ingen har stemplet deg, eller noen andre som sladrehank. En videre diskusjon om definisjonen av en sladrehank syns jeg at hører hjemme i et annet forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?En videre diskusjon om definisjonen av en sladrehank syns jeg at hører hjemme i et annet forum.
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Jøss. Leser dere pm`er også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig mest for å gå inn og se om det er oppdateringer på favoritt-tråden min (Ukens blond). Prikkene står jo der. Sjelden noe nytt å lese på begge deler, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
Ikke egne prikker da
![]() |
#19 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor leser dere prikker?Å ja. Dette spørsmålet var kanskje ikke til menigmann. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
forumdriften, klassiker, krangling |
|
|