Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 08:06   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Jeg har hatt denne telefonen i ca 1,5 uker og er ikke videre imponert over batterikapasiteten. Må jo lade hver dag jo! I dag hadde det ikke gått 24 timer siden siste lading engang.

Jeg har tatt vekk live wallpaper. (Funket ikke allikevel.)

Det som står på er:
- Wifi (når jeg er hjemme)
- Mobilt nettverk når wifi ikke kan brukes
- Væroppdatering hvert 30. min
- Mail blir lastet ned automatisk
- Lookout anti-virus (tror den sjekker hele tiden)

GPS er skrudd av når jeg ikke bruker den. (Er brukt to ganger.) Facebook blir bare oppdatert når jeg går inn på siden. (Har ikke funnet ut av auto. update her.) Musikk hører jeg ikke på og så langt blir det sjeldent spilt spill.

Jeg bruker telefonene til småsurfing når jeg er hjemme, men det er snakk om noen minutter av gangen, ikke timesvis med FP-oppdateringer.

Er det wifien som trekker så mye strøm? Må jeg skru av wifi og mobilt nettverk når jeg ikke aktivt bruker telefonen? I så fall kunne jeg jo bare ha beholdt den gamle telefonen min, som bare kan ringes og sendes meldinger med...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:08   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Je har på wi-fi eller mobilt nettverk bare når jeg bruker dette. Mobil sjekkes ikke automatisk, men bare når jeg åpner mailprogrammet. Har ikke vær-app som oppdaterer seg hele tiden. Videre har jeg på strømsparemodus, som kobler seg inn når batteriet er 30%.

Bruker ikke telefonen mye, men litt blir det jo til ringing / surfing / osv.
Lader vel sånn ca hver 2-3 døgn.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:20   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.009
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Jeg lader min telefon hver dag, men så knotter jeg mye på den og. Totalt spiller jeg nok over en time hver dag, sender litt sms, snakker litt, surfer litt, hører på musikk osv.

De dagene den ligger mer i ro trenger jeg ikke lade hver dag. Wifi står på hele tiden.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:24   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Wifi bruker mye strøm.

Jeg slår av alt jeg ikke bruker. Det er veldig kjapt og enkelt. Hold inne knappen et sekund, og du får opp et bilde med alle programmer som kjører. Det viser seg mye kan kjøre i bakgrunnen som du ikke er klar over. Slå av alt og så på med det du har bruk for. Vips holder batteriet en hel dag på jobb og vel så det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:11   #5
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Jeg lader min hver dag. Storebror pleier å spille den helt tom før han legger seg Jeg har wifi alltid på, og syns ikke det tapper noe særlig strøm. Kan ha 80% igjen av batteriet når jeg legger meg om jeg nesten ikke har brukt telefonen.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:18   #6
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Wifi bruker mye strøm.

Jeg slår av alt jeg ikke bruker. Det er veldig kjapt og enkelt. Hold inne knappen et sekund, og du får opp et bilde med alle programmer som kjører. Det viser seg mye kan kjøre i bakgrunnen som du ikke er klar over. Slå av alt og så på med det du har bruk for. Vips holder batteriet en hel dag på jobb og vel så det.

Hvilken knapp er det?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:50   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hvilken knapp er det?

Den ene store knappen nedenfor skjermen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:03   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Den ene store knappen nedenfor skjermen.


Jepp, det er bare en.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:48   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.826
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Lad den helt ut en gang. Det gjorde jeg med min (by accident, men var like irritert som du). Etter det har jeg ladet den 2.hver dag ved middels bruk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:36   #10
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Wifi bruker mye strøm.

Jeg slår av alt jeg ikke bruker. Det er veldig kjapt og enkelt. Hold inne knappen et sekund, og du får opp et bilde med alle programmer som kjører. Det viser seg mye kan kjøre i bakgrunnen som du ikke er klar over. Slå av alt og så på med det du har bruk for. Vips holder batteriet en hel dag på jobb og vel så det.

Hvilken knapp??

Når jeg så lengre ned på denne så så jeg at noen allerede hadde svart

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 20:26   #11
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Jeg snakket med en selger som har den tlf selv, og han sa at skjermen er så bra at den i seg selv trekker sinnsykt mye strøm. Selv ladet han tlf 1-2 ganger pr dag, men han hadde også en del apps som dro strøm.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 20:35   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Det varierer hvor ofte jeg lader den, men i snitt annenhver dag. Jeg fikk også beskjed da jeg kjøpte den at kapasiteten på batteriet ikke ville være noe særlig bedre enn dette. Jeg er ingen storbruker av tlf, det skal sies.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no