Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nydelig nytt ulltøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 14:10   #1
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Nydelig nytt ulltøy

Fikk en ullkjole i gave til lillesøster i går fra et nytt merke, WoolLand. Nydelig var den.

Ny nettbutikk som foreløpig selger ulltøy til barn, men som kommer med en damekolleksjon i november.

http://www.woolland.no/index.php?opt...art&Itemid=156

Gammel 21-09-11, 16:07   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nydelig nytt ulltøy

Fine klær. Men 349,- for ullbody og 369,- for longs i babystørrelse?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:16   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Knallfine er de, men de er jo vannvittig dyre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:57   #4
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefine klær, men det er ikke aktuelt å betale så mye for en ullbody altså.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:44   #5
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Dyrt ja! Langt over hva jeg synes er ok å betale for en longs og body, men så synes jeg da også Nøstebarn er veldig overpriset.
Så kommer ikke til å handle stort selv, men om det kommer salg så er det godt mulig visa-kortet blir brukt.

Tenkte jeg skulle dele linken, for den kjolen vi fikk var som sagt helt nydelig.

Gammel 21-09-11, 18:10   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Det står at man kan oppgi en rabattkode, noen som har en slik?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:15   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å såå fine klær!! Synes ikke prisen var så ille jeg da, men jeg så på kjole(499,-) og bukse + genser (369,- / 389,-). Litt annerledes med longs/ body til de prisene.

Skulle likt å vite hvordan klærne er i størrelsen.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:45   #8
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Så nydelig gave! Jeg kjøper både billig og dyrt ulltøy og synes ikke det er så store kvalitetsforskjeller, men det er gøy med noe som ser pent ut. Pierre Robert i bhg og kanskje noe slikt til penere bruk?

leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 01:05   #9
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig fint, men dyrt. Kommer sikkert til å handle hvis det blir salg på produktene.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:42   #10
LILLYO
Nybegynner

LILLYO har et hav av muligheter foran seg
Standard

HURRA!! Nå har jeg også blitt den stolte eier av WoolLand klær til barna! Fikk i posten idag, så stas! Fantastisk kvalitet! Har en sønn på fem som nekter å gå med ullundertøy, men dette tok han på med glede og jeg måtte krangle med han nå for å få på han pysjamasen! hehe! Prisen synes jeg ikke er noe å si på når jeg får dette! Betaler jo det samme for klærne på Polarn O. Pyret, men de kan ikke sammenlignes på den deilige kvaliteten WoolLand har!

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Fikk en ullkjole i gave til lillesøster i går fra et nytt merke, WoolLand. Nydelig var den.

Ny nettbutikk som foreløpig selger ulltøy til barn, men som kommer med en damekolleksjon i november.

http://www.woolland.no/index.php?opt...art&Itemid=156

LILLYO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:38   #11
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LILLYO, her.

HURRA!! Nå har jeg også blitt den stolte eier av WoolLand klær til barna! Fikk i posten idag, så stas! Fantastisk kvalitet! Har en sønn på fem som nekter å gå med ullundertøy, men dette tok han på med glede og jeg måtte krangle med han nå for å få på han pysjamasen! hehe! Prisen synes jeg ikke er noe å si på når jeg får dette! Betaler jo det samme for klærne på Polarn O. Pyret, men de kan ikke sammenlignes på den deilige kvaliteten WoolLand har!

Dette er ditt første innlegg på FP? Må innrømme jeg ble litt mistenksom nå...
PoP er vel ikke akkurat ledende på ull i Norge heller.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 08:34   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Det påstår hun ikke heller. Hun skriver at hun betaler det samme for klær på PoP.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:47   #13
LILLYO
Nybegynner

Standard

Hei, ja dette var mitt første innlegg på FP og da ville jeg dele WoolLand-gleden med dere

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Gammel 23-09-11, 11:55   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de bare det lyserosa og det blå? Jeg er hele tiden på let etter litt fint ulltøy, men jeg blir så sur når det presenteres slik:

Sitat:

gutter som vil være litt tøffe og kule, og jenter som liker å pynte seg!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 12:33   #15
LILLYO
Nybegynner

Standard

De har flere farger! Grått, brunt og lilla!

Gammel 23-09-11, 12:37   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå fikk jeg det opp. Det er for lite til min sønn. Jeg likte det med stjernene på, men kjenner jeg fremdeles er trassig over kjønnskategoriseringen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 12:47   #17
LILLYO
Nybegynner

Standard

Ja, det går bare opp til 8 år... Håper de kommer med til litt større barn etterhvert også! Digget bestefarskjorta jeg!

Gammel 23-09-11, 13:02   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Tallulah. Jeg liker ikke presentasjonen. Men noe av det så ganske greit ut, det er imidlertid for dyrt til at jeg kjøper det usett. Nøstebarntøy er også knalldyrt, men det har spesielle egenskaper jeg er ute etter. Dette er mer vanlig ulltøy, selv om bestefarstrøyene så fine ut. Elger og sånt står jeg over.

Gammel 23-09-11, 13:20   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(..) men kjenner jeg fremdeles er trassig over kjønnskategoriseringen.

Jeg skulle til å skrive sånn ca. det samme i går, men tenkte at jeg for en gangs skyld skulle spare dere.

Klærne ser fine ut, men jeg likte altså ikke inndelingen i kjønn. Ei heller hadde jeg sans for fargene. Eller inndelingen jenter = engler og gutter=elg. Klærne sklir rett inn i et chabby chic type hjem, iallefall.

Gammel 23-09-11, 13:22   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes normalt elg er fine dyr jeg, altså. : preiserer: Poden hadde en kjempekul knallgrønn genser med elg på, i sin tid. Men den passet ikke spesielt godt inn i stilen chabby chic, tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.