Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 14:43   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Kunne tenke meg få noen tips om utstyr dere har kjøpt, som har vært dyrt - men likevel dårlig

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 14:46   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg er jo en slanker.. og etter noen mnd på slanking bestemte jeg meg for å investere i ny vekt..

Jeg hadde en vekt til 150 kr kjøpt på Prix, og plutselig en dag viste den at jeg veide 30 kg Så da var den litt ute og kjøre, til tross for nytt batteri.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en SKIKKELIG vekt denne gang, og dro på Jernia.

Der hadde de tilbud, ei vekt var nedsatt fra 799 kr - til 499.
Det var av merket "Soehnle" - og hadde både sånn måling av fettprosent og vannprosent ...

Men, det har ikke vært annet en ROT med den vekta . Fryktelig ustabil, og ikke til å stole på. Tror rett og slett den var så avansert og "fantastisk", at den ikke klarte gjøre det den skulle, nemlig si hvor tung jeg var.

Nå har jeg vært og byttet (fikk det, selv om jeg hverken hadde lappen og selv om den var kjøpt på en annen butikk enn her)
Så nå ble det en enkel digitalvekt, som KUN viser antall kg...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 18:34   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Storebrors Ecco vinterstøvler ! De var aldrig noensinne vanntette, og ble nesten våtere på innsiden enn på utsiden.

Storebrors Ecco sandaler ! Skulle repareres etter 3 måneder (et av båndene var revnet tvers over). Etter 1 år hadde borrelåsene nul effekt.

Ikke mere barne-Ecco for oss ! Sorel er mindre enn halv så dyr og mye mye bedre !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:56   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Få som har noe å klage på her ser jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:56   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Storebrors Ecco vinterstøvler ! De var aldrig noensinne vanntette, og ble nesten våtere på innsiden enn på utsiden.

Storebrors Ecco sandaler ! Skulle repareres etter 3 måneder (et av båndene var revnet tvers over). Etter 1 år hadde borrelåsene nul effekt.

Ikke mere barne-Ecco for oss ! Sorel er mindre enn halv så dyr og mye mye bedre !


Hm, interessant!

Selv har jeg liten erfaring med ecco, for de passer ikke foten min.

Og Hannah er bare ett år, så vi har ikke noen lang skoerfaring

Men har hørt flere oppleve de samme, ja ..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:56   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Hm, jeg har vært veldig fornøyd med Ecco til både barn og voksne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:59   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg er heller ikke fornøyd med Ecco vintersko til barn. De er kalde.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:00   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Er det litt sånn at kjente merkevarer ikke helt er like flink til å utvilke sine produkter, fordi de flyter på at de er kjent liksom?

Mens de som prøver å nå opp, virkelig legger arbeid i å bli bedre?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:02   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hm, jeg har vært veldig fornøyd med Ecco til både barn og voksne.

Jeg også. Man må jo imprengnere dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:14   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er heller ikke fornøyd med Ecco vintersko til barn. De er kalde.



De tapte testen i siste nummer av Foreldre & Barn, og damen i skobutikken frarådet de da jeg skulle kjøpe vintersko til Knerten på lørdag.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:17   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.



De tapte testen i siste nummer av Foreldre & Barn, og damen i skobutikken frarådet de da jeg skulle kjøpe vintersko til Knerten på lørdag.

Det synes jeg er veldig merkelig. Vi har brukt dem i åtte år og har aldri hatt noen problemer. De er brukt både i regn, sørpe og minus tjue.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:42   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg har heller aldri hatt problemer med Ecco-sko, verken til meg sjøl eller til Lillemor.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:56   #13
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Babybjørn stelleveske- et skikkelig fiaskokjøp. Er en av de dyreste stelleveskene på markedet, ganske fjong å se til, men FULLSTENDIG ubrukelig til det den skal gjøre; nemlig fungere som oppbevaring for stæsjet til mini.

Lokket på vesken festes kun med magnetlås, dette i kombinasjon med skulderremmen som er festet for lavt nede på vesken, gjør at det ikke var få gange hele stasen veltet opp ned og blottla hele innholdet i fanget på medpassasjerer på busser, fly etc. Men vesken var utrolig lettsolgt på finn.no da ...!

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:28   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Det er flere ting jeg har vært misfornøyd med.

Bebe confort flaskevarmer- kosta 700kr. Jeg ante ikke den gang at det fantes billigere. Den brukte veldig lang tid på å varme en flaske og den varmet ujevnt.

Quinny zapp- Jeg kjøpte vogna for 1290 kr i tyskland. Den er knapt verd den prisen. Da jeg så i norge at den koster 2500 noen steder fikk jeg hakeslepp.

Babybjørn- Verste bæredings jeg noen gang har prøvd. Jeg lånte den heldigvis bare. Hadde jeg kjøpt den hadde jeg nok ikke hatt samvittighet til å selge den igjen. Så dårlig synes jeg den var.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:34   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er flere ting jeg har vært misfornøyd med.

Bebe confort flaskevarmer- kosta 700kr. Jeg ante ikke den gang at det fantes billigere. Den brukte veldig lang tid på å varme en flaske og den varmet ujevnt.

Quinny zapp- Jeg kjøpte vogna for 1290 kr i tyskland. Den er knapt verd den prisen. Da jeg så i norge at den koster 2500 noen steder fikk jeg hakeslepp.

Babybjørn- Verste bæredings jeg noen gang har prøvd. Jeg lånte den heldigvis bare. Hadde jeg kjøpt den hadde jeg nok ikke hatt samvittighet til å selge den igjen. Så dårlig synes jeg den var.

Jeg er enig med Hattifnatten i at Babybjørn var skrekkelig dårlig, særlig hvis man får en gutt som fort vokser seg blytung på mammas melk. Jeg kjøpte heldigvis min brukt til 200 kroner, jeg kommer ikke til å bruke den med flere barn.
Men jeg lurer på hvorfor du synes Zappen var så ille? Den redder hverdagen vår fra total katastrofe ifm logistikk til og fra barnehage og 20 busser hver vei, men det er klart den har et noe begrenset bruksområde. Dog betalte vi ikke 2500,- for den, men de 1600,- vi betalte, har den for lengst gjort seg fortjent til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:45   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men jeg lurer på hvorfor du synes Zappen var så ille? Den redder hverdagen vår fra total katastrofe ifm logistikk til og fra barnehage og 20 busser hver vei, men det er klart den har et noe begrenset bruksområde. Dog betalte vi ikke 2500,- for den, men de 1600,- vi betalte, har den for lengst gjort seg fortjent til.


Jeg synes Zappen er helt grei til sitt bruk. Korte turer på kjøpesenter er den dugelig til.
Jeg liker ikke sittestillinga gutten min har i den. Han siger i den på et vis. Selv om jeg prøver å stramme selen så siger han ned slik at han får en litt vond stilling for ryggen.
En annen ting jeg ikke liker er at det er veldig lett å stikke hånda i mellom skjermen og vogna. Det gjør min pode stadig vekk.
Jeg liker heller ikke å ta Zappen opp og ned fortauskanter og inn i butikker hvor det er litt høyde på trinn.

Til alle disse bruk var vår gamle,men nå ødelagte paraplytrille mye bedre.

Zappen er altså helt grei, men jeg hadde ikke kjøpt den igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:49   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Babybjørn stelleveske- et skikkelig fiaskokjøp. Er en av de dyreste stelleveskene på markedet, ganske fjong å se til, men FULLSTENDIG ubrukelig til det den skal gjøre; nemlig fungere som oppbevaring for stæsjet til mini.

Lokket på vesken festes kun med magnetlås, dette i kombinasjon med skulderremmen som er festet for lavt nede på vesken, gjør at det ikke var få gange hele stasen veltet opp ned og blottla hele innholdet i fanget på medpassasjerer på busser, fly etc. Men vesken var utrolig lettsolgt på finn.no da ...!

Å, den vesken som jeg var så utrolig fornøyd med! Den fungerte aldeles utmerket for meg. Ecco har vi vært veldig fornøyde med både i Gore-tex, babysko og sandaler.

Nå må jeg snart finne noe jeg syns er dyrt og dårlig, istedet for å bare si hva jeg ikke er enig i er dårlig. Jeg vet at mange er ueinge med meg når det gjelder Nøstebarn, som jeg syns er dyrt og oppskrytt.
Bodyene tålte ikke maskinvask og ble helt ødelagt på skånsomt ullprogram, og siklekragene jeg kjøpte luktet sånn sau (selv etter mange runder i vask) at jeg orket ikke bruke dem. Pysjen var uformelig og altfor vid i halsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:49   #18
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Quinny zapp- Jeg kjøpte vogna for 1290 kr i tyskland. Den er knapt verd den prisen. Da jeg så i norge at den koster 2500 noen steder fikk jeg hakeslepp.

Vårt beste kjøp på barneutstyrsfronten, det er både jeg og mannen enig i. Bestilte også fra Tyskland. Rart hvor forskjellige erfaringer en kan ha.

Har egentlig ikke så mange dårlige kjøp som jeg kan komme på. Er ikke spesielt fornøyd med Skip*Hop Duo stellevesken, men det er vel det eneste.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:50   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes Zappen er helt grei til sitt bruk. Korte turer på kjøpesenter er den dugelig til.
Jeg liker ikke sittestillinga gutten min har i den. Han siger i den på et vis. Selv om jeg prøver å stramme selen så siger han ned slik at han får en litt vond stilling for ryggen.
En annen ting jeg ikke liker er at det er veldig lett å stikke hånda i mellom skjermen og vogna. Det gjør min pode stadig vekk.
Jeg liker heller ikke å ta Zappen opp og ned fortauskanter og inn i butikker hvor det er litt høyde på trinn.

Til alle disse bruk var vår gamle,men nå ødelagte paraplytrille mye bedre.

Zappen er altså helt grei, men jeg hadde ikke kjøpt den igjen.

Ja, sånn ja. Ja, jeg er forsåvidt enig i mye av det. Sittestillingen blir litt snurrig. Det er en grunn til at vi tar opp Emmaljungaen når vi skal GÅ på tur liksom. Har du prøvd å dytte selene som er over skuldrene under armene hans? Da sitter han friere, og vi synes han siger litt mindre.
Jeg tror nok man må trenge akkurat de funksjonene den har for å sette pris på den. Når man pendler til og fra barnehage med to busser, er det fantastisk at den er så lett å ta ut og inn av bussen for en person. Når man bor i et lite hus, men likevel må ha vogna lett-tilgjengelig fordi det er travelt om morgenen, men ikke vil ha den ute, er det genialt at den blir så liten. Når den hver dag skal fraktes hjem fra barnehagen i bil, og den som skal bære den ute i bilen samtidig bærer alt barnehageutstyret og en unge på 13 kg, er det også kjekt at den er som den er....

Vel, av andre dyre men dårlige ting, kan jeg nevne ammeputa. Ikke akkurat dårlig kanskje, men utrolig unyttig til den prisen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:51   #20
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Maximilla: Jeg er også fornøyd med Ecco sko og Babybjørn stelleveske.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no