|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Kakebakingens kjemiJeg anbefaler alle denne spennende artikkelen: Kakebakingens kjemi. Nyttig lesning for de fleste, og kanskje noen idéer for dem som skal unngå visse ingredienser.
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebakingens kjemiHer trodde jeg at jeg skulle finne ut hva jeg gjør galt når jeg baker uten sukker, men så hadde hun jo bare lagt til fruktsukker , og da kan jeg jo like greit bruke vnalig sukker,for begge deler er djevelens verk
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 08-10-11 kl 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kakebakingens kjemiInteressant link, takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kakebakingens kjemi
Om du trenger oppskrifter uten egg så vil jeg anbefale denne boken (jeg har nevnt den i andre tråder også) som gir kaker som er helt supre og som på en eller annen rar måte faktisk smaker som om det er egg i dem. Helt uten eggerstatning:
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kakebakingens kjemi
Ah, jeg skal ile inn på Amazon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Kakebakingens kjemiJeg tenkte i grunnen at en del av dere mødre med barn som ikke tåler diverse ingredienser kunne dra nytte av dette. Håper det i alle fall. For min del var det spennende å skjønne mer av baking.
![]() |
|
|