|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ei uke til "syden" med to barn aleneØnsker meg ei uke til "syden" med jentene mine neste sommer også.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Sv: Ei uke til "syden" med to barn aleneMijas utenfor Malaga er et koselig sted og søker du på Finn så finner du forskjellige leiligheter der med bassengområder og sånn. Vi bodde i Calahonda på et supert hotell som var akkurat passe stort og med helt ypperlig basseng som gikk fra ikke noe til veldig dypt og som også hadde badevakt. Men til det hotellet må en ha leiebil, og det er kanskje ikke aktuelt? Det var så oversiktlig der og så fort jeg gikk fra bassenget for å hente noe i leiligheten eller noe så visste badevakten nøyaktig hvem som passet på hvilke unger, så når jeg gikk avgårde (selv om jeg sa fra til andre kjente vi hadde der) så reiste badevakten seg opp og gikk rundt bassenget og passet på ungene jeg hadde gått fra til jeg kom tilbake. Det var også oppvarmet basseng, noe som kan være veldig greit siden det kan være litt kaldt i vannet der hvis en reiser på forsommeren. Rundt 30 grader i lufta hadde vi der i slutten av juni i år. Veldig passe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ei uke til "syden" med to barn alene
Dette er et kjempefint område, men det er veldig greit med leiebil. Jeg er godt kjent i området, så om dere velger å reise dit, er det bare å spørre |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pen. Så det så.
Takk for tips.
Høres helt suverent ut. Tja...leiebil...jeg kan jo kjøre bil og man får vel leid seter? Er det skummel trafikk?
|
|
|
#7 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Ei uke til "syden" med to barn aleneHva med å leie leilighet på rivieraen, for eksempel denne i Antibes
|
|
|
|
#8 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Her klarer du deg fint uten leiebil! Kort taxi-tur fra flyplassen i Nice og veldig enkelt å ta seg fram med tog. Du kan fint ta tog til både Cannes, Nice og Monaco herfra. Mellom Antibes og Nice (nærmere bestemt ved Biot) ligger badeland og marineland hvis ungene blir lei av sol og bading. Veldig flott område! Eneste ulempen er at prisnivået på restauranter er ganske høyt. Med eget kjøkken så kan man jo kokkelere litt selv hvis man ønsker
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
Sv: Ei uke til "syden" med to barn aleneHei. Eg har også to jenter på 6 og 9år, vill gjerne reiser til syden sammen med noen i samme situasjon .eg er en mann på snart 42.Kommer fra Valldal på Sunnmøre . Hadde trengt å reise i august.Må være hjemme til skolestart. Hør av deg viss det er av interesse. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ei uke til "syden" med to barn aleneKreta. Sist redigert av Guttemammis : 03-06-12 kl 22:04. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ei uke til "syden" med to barn aleneJeg har reist alene med ungene til Kypros, Alcudia og Egypt. (+ Frankrike) Vi drar hele familien hver sommer (har tatt ungene med en ekstra uke når mannen har vært i nordsjøen), og da drar vi på familieanlegg. |
|
|
|
![]() |
|
|