|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merMin niese på 14, snart 15 år ønsker seg sminke fra i.d. bare mineral i julegave. Hva er et ok startkit til en jente på den alderen? Og hva farger passer til en jente som har mørkt hår, fin, gyllen hud og mørkebrune øyne? Sist redigert av Christa : 04-12-11 kl 20:13. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer.Min jente på 14 har også mørkt hår og gyllen hud, tror hun bruker medium tan, jenter på den alderen vil helst ha sminken et hakk mørkere enn oss, ellers har du jo medim beige som passer de aller fleste.. En god litt stor Id.kost til pudderet er et must. Men dette er dyre greier, du er klar over det???
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer.Takk for svar Leandra. Vet at det er dyrt men ikke hvor dyrt. Kanskje skal sjekke det ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer.Jeg bruker å bestille her. Det er fraktfritt. http://www.blivakker.no/4c2e4bdd-488...2-hjelper-deg- |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer.
Takk, her skal jeg sjekke |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Pleier det å ta lang tid å få varene hjem?
|
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merJeg tror heller jeg ville kjøpt dette starter kit'et i stedet for bare en foundation på blivakker.no. Prisen er jo ikke voldsomt forskjellig. Sender du dem en mail setter de sikkert ned verdien til under 200-grensa også (ca $32).
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merNå sniker jeg i tråden her.
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer
Den ser bra ut! Takk Salt. Det er en god start, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
nju nja njo
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med mer
Fair er lysere enn light og gir en mer rosa/hvit nyanse mens light er mer gyllen. Fairly light føler jeg er midt i mellom disse to. Jeg bruker fair på vinteren og fairly light på sommeren, og jeg er lys blond. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det varierer. men sist da jeg bestillte så tok det ca en uke. Kommer også jo an på hvilken måte du betaler på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merHvis du skal kjøpe foundation tror jeg det lureste er å prøve. Jeg endte opp med en helt annen farge enn det jeg (og parfymeri-damen) hadde trodd på forhånd. Du kan jo be henne gå innom et parfymeri som selger id og sjekke? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merDet var lurt, Neket. Takk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merJeg ville ikke kjøpt foundation, for den må nesten prøves. Jeg har lys, nøytral hud og mørkt hår (mørkeblå øyne), og bruker Fairly Light når jeg er som blekest, og Medium Beige ellers.
|
|
|
#17 |
|
Sv: i.d. bare mineral til jente på fjorten, farger med merHun er veldig glad i å sminke øynene. Og hun gjør det fint med den lille sminken hun har så kanskje et kitt som dette, http://static.blivakker.no/Media/2/0...1AA_4476_0.jpg |
|
|
|
![]() |
|
|