|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Pris på dekk, hvor mye varierer det?Vil gjerne ha Continental, for jeg har hatt det før og vært fornøyd. Har hørt at prisen kan variere veldig, men har fått tre tilbud på Continental, Eco Contact 3, ferdig montert. Prisen varierer med et par hundrelapper. Rimeligste tilbud er 3 476,- (og også nærmest meg).
|
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?Det er vel ganske dyre dekk, men gode. Prisen var vel ikke så gal? Går ut fra at det er sommerdekk vi snakker om, og det er mange år siden jeg kjøpte slike så jeg har bare vinterdekkpriser i hukommelsen - betalte 4500 ifjor for tilsvarende piggfrie til vinterbruk.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?Men allium, det er vel ingen vits å sjekke pris i Oslo om man ikke bor der? Vinninga går jo opp i spinninga om man må kjøre langt og bruke mye tid for å få det litt billigere - om man ikke likevel skal den veien, selvsagt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?
Jeg mente bare at om de ikke er veldig mye billigere, er det bare å ta den nærmeste. Hvis de er det, kan det være verdt å sjekke flere i nærheten.
|
|
|
#6 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?Du kan jo sende mail å høre om tilbud hos de forskjellige, og hva de anbefaler.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Pris på dekk, hvor mye varierer det?Når jeg kjøpte piggdekk i vinter varierte de ikke veldig mye. Jeg tror det var 300 kr mellom dyrest og billigst, så jeg valgte den som var nærmest jobben. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pris på dekk, hvor mye varierer det?
Det er billig. Tror neppe du finner en bedre pris ferdig montert, i så fall er det maks snakk om et par hundrelapper.
|
|
|
#10 |
|
trenger lading
|
Sv: Pris på dekk, hvor mye varierer det?Takk for tilbakemelding. Har sendt flere mail, og som nevnt anbefaler jo andre "sine" dekk. Er med naf-rabatt på tilbudet jeg har fått.
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: pris på dekk, hvor mye varierer det?
Sist jeg kjøpte dekk var de også rimeligst hos Johs Bjerke.
|
|
![]() |
|
|