|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkPsh. Jeg er litt mer praktisk kontrollfrikete enn det der Gaia. Jeg vil være f-o-r-b-e-r-e-d-t. Jeg er sikker på at det finnes noen andre her inne som skjønner hva jeg spør etter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkPå min liste står foreksempel krydder (som vi bruker litt av alt av og ikke gidder kjøpe inn nye glass av for to uker), mikrofiberkluter (som vi er avhengig av) og en halvfull flaske jif universal (som vi kan sette igjen). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Pakketips - leie hus i Danmark
Akkurat. Ja sånt har jeg aldri med... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkKjøkkenhåndklær, kluter, ostehøvel, vinopptrekker. Det var det jeg kom på i farta. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkEn fin mellomting mellom å ikke dra med seg alt og å ikke måtte kjøpe den minste lille ting tenker jeg. I fjor sto det ca 3 kilo salt i feriehuset vi leide, så det kunne vi trygt ha latt bli hjemme. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkSengetøy |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJa det står ofte igjen salt og annet krydder i feriehusene- jeg får ikke til å bruke det...
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: Pakketips - leie hus i Danmark
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg (vi) er som deg, Mei.
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkOk...jeg innser at jeg er en enkel sjel... Da vi reiste til Danmark og leid hus, så hadde vi med oss det vi trengte av klær og toalettsaker, leker og lesestoff til barna, og bøker og håndarbeid til oss voksne.
|
|
|
#18 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg synes det er nyttig med en voksduk, slik at man slipper å bekymre seg for om barna kommer til å tegne på det fine kjøkkenbordet eller gni ketsjup utover det.
|
|
|
#19 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkEn god vinopptrekker dersom man drikker vin...
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkVi pleier å ha med vaskemiddel (allergi på barn), håndsåpe, kjøkkenhåndklær, oppvasktabletter. |
|
|
|
![]() |
|
|