Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merkelapper som ikke må strykes til klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-12, 09:32   #1
Left
Passiv

Standard

Merkelapper som ikke må strykes til klær?

Finnes det?
Jeg har brukt Tag it, og det funker jo det, men jeg ønsker meg klistrelapper hvis det finnes.

Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:34   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?

Hva med disse?

Jeg har ikke prøvd de, jeg finner en merkelig machoistisk fryd av å stryke på navnelappene.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:35   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker klistrelapper, selv om det på enkelte ting er kun stryking som duger. Husker ikke hvor jeg bestilte lappene, men jeg tror det er mange som tilbyr slike (sjekk nett).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:35   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Www.presis.no

Kjempegode, og sitter som bare det på klær.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:38   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

, jeg finner en merkelig machistisk fryd av å stryke på navnelappene.

Jeg føler meg som en Stepford Wife når jeg stryker lapper.

Gammel 19-09-12, 09:38   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det er en annen tråd her om klistrelapper nå.
Jeg er så sabla lei av å stryke på lapper (har bestilt fra Askeladden i alle tidligere år) så jeg har bestilt fra Presis 2 ganger.
LAppene sitter superfint men sist synes jeg teksten ble så liten ift. lappen. Men klistreeffekten er super.

Gammel 19-09-12, 09:39   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefaler deg å lese denne før du bestemmer deg for å bestille fra presis.no.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:40   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid brukt klistrelappene fra Markmaster, og de sitter på det aller meste. Kjøpte strykelapper også i sin tid, men jeg syntes det var klønete, dessuten er de til dels umulige å få av hvis plagget skal brukes av noen andre. (Jeg har ikke testet noen andre lapper, så jeg vet ikke hvordan disse er i forhold til de andre folk nevner.)

Gammel 19-09-12, 09:43   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har alltid brukt klistrelappene fra Markmaster, og de sitter på det aller meste.

Markmaster var det ja, nå husket jeg hvor jeg bestilte. Og jeg er enig i at klistrelappene derfra sitter nokså bra, selv om de har det med å falle av i vask etter noen ganger. Og så kan også jeg skrive under på at strykelappene deres må regnes som tatovert på plagget.

Gammel 19-09-12, 09:45   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Markmaster var det ja, nå husket jeg hvor jeg bestilte. Og jeg er enig i at klistrelappene derfra sitter nokså bra, selv om de har det med å falle av i vask etter noen ganger. Og så kan også jeg skrive under på at strykelappene deres må regnes som tatovert på plagget.

Hos oss tror jeg stort sett det bare er på strikkeluer og ullsokker og slikt at de faller av. Finnes det en vaskeinstruksjonslapp å feste merkelappen på, så sitter den i årevis.

Gammel 19-09-12, 09:51   #11
Left
Passiv

Standard

Hele poenget er at jeg ikke gidder å stryke på lapper, så setter heller på ny etter noen vask om de faller av. Bonus om de sitter mer enn 10 vask. Men jeg kan leve med at de ikke sitter lenger, om jeg bare slipper å stryke på lapper :lat:

Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:59   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker stempel, det funker veldig fint på mange av plaggene. Ellers har vi et sammensurium av strykemerker og klistremerker, men de strykemerkene detter fort av. Jeg mistenker at det skyldes manglende tålmodighet hos hun som har strøket dem på.

Gammel 19-09-12, 10:21   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid bestilt strykemerker fra Askeladden, men nå så jeg at de hadde fått klistrelapper som skulle sitte på klær, så jeg har bestilt det derfra. Har ikke fått dem ennå da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 11:14   #14
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Disse ser jo geniale ut.

Gammel 19-09-12, 11:32   #15
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har alltid bestilt strykemerker fra Askeladden, men nå så jeg at de hadde fått klistrelapper som skulle sitte på klær, så jeg har bestilt det derfra. Har ikke fått dem ennå da.

Takk for tips! De så jo veldig fine og fargerike ut, og hvis de sitter lenge på tøyet er det jo supert.

Gammel 19-09-12, 11:35   #16
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har disse og er ikke fornøyd. Faller av etter en til to vasker hvis ikke jeg fester de på vaskelappen.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 11:36   #17
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Takk for tips! De så jo veldig fine og fargerike ut, og hvis de sitter lenge på tøyet er det jo supert.

Ja, de var fine. Jeg aner jo ikke hvordan de virker, men det er verdt et forsøk, og jeg liker å støtte Askeladden.

Gammel 19-09-12, 11:36   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Jeg har disse og er ikke fornøyd. Faller av etter en til to vasker hvis ikke jeg fester de på vaskelappen.

Hm, ok, ikke SÅ lovende. Men jeg får gjøre et forsøk.

Gammel 19-09-12, 11:38   #19
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fornøyd med askeladden jeg. Men jeg synes det er greit å stryke da.

Gammel 19-09-12, 11:39   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er fornøyd med askeladden jeg. Men jeg synes det er greit å stryke da.

Ja, de strykemerkene har alltid vært bra altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.