|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Viktige bøker?Eg kom over Leif Ekle sin kommentar til Fifty Shades-bøkene, på NRK sin bokblogg, tidlegare i dag. Han vurderer ulike kriterier for kva som skal til for at ei bok skal reknast som viktig:
Det var jo tendenser til ein avsporing rundt akkurat dette, i bør-lese-tråden til Toffskij, her om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Viktige bøker?For min del trur eg det som oftast er ein kombinasjon av dei tre første punkta som gjer at eg liker ei bok og som gjer at eg hugser ho, lenge etterpå. Punkt 3 er nok det aller viktigaste kriteriet, for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Viktige bøker?Det er sjelden 2 gjør utslaget for meg. Temaet er aldri nok (selv om jeg innrømmer å lese universitetsnøkkelromaner
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Viktige bøker?1 og 3 er selvsagt det jeg mener om meg selv, men jeg ser liksom ikke for meg at noen innrømmer å velge bøker ut fra de andre kriteriene uten å samtidig trekke frem 1 og 3.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Viktige bøker?
Eg er einig i at tema aleine sjeldan, men eit godt tema kan godt styrke ein roman som har 1 og 3 på plass. Samtidig har eg lese nokre bøker, som for eksempel Amal Aden sine bøker, som er så viktige, tematisk at det veg opp for svært mange svakheiter i punkt 1. Men då er jo punkt 3 sterkt tilstade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Viktige bøker?Enig med Kasia.
![]() |
#8 |
kamerat
|
Et argument vi alle elsker når vi prøver å diskutere kvalitet.
Jeg pleier å kritisere Drageløperen for at den ikke holder mål etter de første (strålende!) 100 sidene.
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
Dessverre. Det er derfor eg har slutta å henge på bokfora. Det var som å sloss mot vindmøller, med folk som ikkje skjønte kor uttrykket kom frå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
I så fall har ikke jeg fått det med meg?
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Viktige bøker?Er folk fortsatt medlem av bokklubber, forresten? For det har jo virket ekstremt styrende på skjønnlitteraturlesingen her i landet i årevis, nesten som monopol-TV. Jeg er så åndssnobbete at jeg ikke helt har fulgt med på hvordan det har gått.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
Nei, då så. Eg spurte Røverdatter om ho var Kaisa, og fekk til svar at det var ho i alle fall ikkje, så eg veit ikkje kven Røverdatter var. Og nå kalla du ho Kaisa.
Folk er framleis medlem av bokklubber. Eg er medlem fordi eg synest nyheitsbreva er interessante å følgje med på og for å få 25% rabatt på teater og slikt og irriterer meg grønn over at 80% av tilbodsmailane dei sender ut, er for interiørartiklar og ikkje bøker. Men etter den nye bokavtalen, har ikkje bokklubbane lenger noko konkurransefortrinn. Tidlegare kunne dei jo gi rabattar langt over det butikkane kunne. Men nå er det maks 12,5% rabatt fram til mai neste kalenderår, for alle nye bøker, også i bokklubbane. Så det er ikkje noko fortrinn sånn sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Viktige bøker?Ynnsjyll.
![]() |
|
|