|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Jeg leste masse, masse. Var umulig å få kontakt med i perioder
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Hele bibliotekets barne- og ungdomsavdeling, stort sett, pluss alt som kom i de bokklubbene jeg var med i.
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Jeg leste alle bøkene som var på bokbussen. Til de gikk tom. Da begynte jeg på voksenseksjonen.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Tenker jeg også Elinblu
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Jeg leste en serie på fire-fem bøker om en guttunge som ble fortalt om stjernebildene av bestefaren eller noe. Så var alle historiene om de greske helter og figurer som dannet stjernebildene med. Jeg digget de bøkene.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Jeg har også lest alle Anne Cat. Vestlys bøker. Enten selv eller blitt lest for.
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Har klippet masse fra Paris over her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Jeg leste alt jeg kom over. Den boken som gjorde stort inntrykk var "Anne Franks dagbok". Den leste jeg i sene barneår - tidlig ungdom - og den gjorde uslettelig inntrykk. Ellers var jeg en lesehest med stor glede av bøker! Akkurat som mine barn er det.
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Må bare nevne én ting til, en fantastisk novelle som stod i boka Grøss: noveller for ungdom. Det hender faktisk rett som det er at jeg tenker på den fortsatt. Den heter "Gode ven besøge mig..." og er skrevet av Ingvar Moe.
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?Som barn likte jeg spesielt alt av Astrid Lindgren, Barna i Bakkebygrenda var favoritten, har lest de bøkene utallige ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|