|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Siste meningsmåling viser at Oslofolk ikke vil ha OL, og generalsekretæren i Idrettsforbundet sier følgende:
For meg er dette helt idiotisk. Skjønner han ikke at ikke alle syns at OL på Lillehammer var fantastisk? Drømt om OL på Lillehammer? Det høres jo helt latterlig ut.
![]() |
#2 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Jeg er helt enig med deg. Ja, det hadde sikkert vært bra på mange måter, men bruken av penger er beyond vanvittig. Som et eksempel kan man ta nedskjæringene i barnehagebudsjettene. I vår bydel har vi en styrer på tre barnehager, med det resultat at ansatte slutter over en lav sko på grunn av manglende ledelse og stabiliteten for barna er borte. Vi har ikke varm mat lenger og ingen penger til leker. Ødelagte leker erstattes ikke.
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Jeg er også enig med deg.
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Det er bare dumt og navlebeskuende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Tåpelig argument. Selv om jeg er FOR OL i Oslo.
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?For ikke å snakke om hvis vi begynner å trekke inn geografi i diskusjonen. Det er URETTFERDIG og SLEMT og EGOISTISK at ikke ungdom og alle andre i Nord-Norge og på Vestlandet har hatt OL utenfor stuevinduet.
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Jeg er av de som mener at Norge bør søke om OL, men jeg klarer allikevel å se at argumentasjonen han bruker er helt hinsides. Han hadde en fantasktisk opplevelse ved å ha OL på Lillehammer. Det er ikke gitt at alle andre har det.
![]() |
![]() |
#10 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Jeg er innhabil. Jeg mener idrettstyret kuppet et Tromsø-OL til fordel for OL Oslo, og jeg unner følgelig ikke søringan et nytt OL før det har vært arrangert ett i nord først
Sist redigert av Flubby : 22-08-13 kl 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Ting kan vel tyde på at man heller bør bruke krefter på å rydde opp i det navlebeskuende, menneskefiendlige, korrupte sirkuset som IOC står for enn på å drysse utallige milliarder over dem her i Oslo også. Jeg skjønner at mange syns skirenn er god underholdning, selv om jeg ikke gjør det, men selv de minst oppegående burde vel etterhvert ha fått med seg at ikke bør støtte noe som arrangeres av IOC. Arranger gjerne store idrettsarrangementer, men ikke søk om OL nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?
Dette er jeg veldig enig i.
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Ja, herregud. Dødsegoistisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?
Kunne ikke vært mer enig!
![]() |
#18 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Men tenk hvor mange ESC-finaler vi kunne arrangert for de estimerte 30 milliardene et OL vil koste
![]() |
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Men er det ikke en menneskrett å ha opplevd minst ett OL i landet sitt da?
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Egoistisk av voksne å snyte ungdommen for OL?Eg har ingen interesse av verken OL eller andre sporstarrangement og ser ingen grunn til å arrangere det i det heile tatt. Samtidig kjøper eg ikkje heilt pengane-kunne-vore-brukt-til-så-mykje-anna-argumentasjon ala denne:
![]() |
![]() |
|
|