|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Princess Skids and Scars
|
![]() RenseprodukterEr dere flinke til å rense huden hver dag? Bruker dere "skikkelige" produkter, eller funker serviettene på supern? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renseprodukter.Jeg bruker Biotherme sine produkter. Rensemelk og dagkrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: RenseprodukterDu kan jo gå til et parfymeri og spørre om de har noen gode våtservietter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg har litt vanskelig hud så jeg er avhengig av gode produkter. Bruker dermalogica eller lavera (tror jeg det var) Begge er veldig gode, lavera er kanskje best. Men de er begge dyre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: RenseprodukterEstee Lauder Soft Clean-serien (Foaming Cleaner og Hydrating Lotion) fikk jeg anbefalt i går. Har ikke prøvd den ut godt nok til å anbefale den, men så langt er jeg positivt innstilt. Lukter godt gjør den også.
![]() |
#7 |
Mean Milk Machine
![]() |
![]() Sv: RenseprodukterHuden min tåler ingenting, så nå om dagen bruker jeg kun litt olje når jeg fjerner sminke en sjelden gang. Skal på spa om litt over en uke og der skal jeg få hudpleie. Håper på litt gode tips der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Renseprodukter
Kjøp Lavera på sunnkost, all hud tåler den. Det tør jeg vedde på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
--
|
Det finnes dessverre ikke noe som all hud tåler. Alle reagerer på forskjellige stoffer, noen på parfyme, så det ene som fungerer for en med problemer kan være helt feil for en annen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg bruker Mary Kay og er ikke spesielt flink til å rense huden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
Jeg har aldri hatt noen problemer med å få teste når jeg har spurt. Min erfaring er at de fleste har prøver. Enten småprøver som er laget til å dele ut, ellers, så tar de oppi små mini krukker fra store tester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RenseprodukterJeg bruker også Dermalogica.
![]() |
#13 |
--
|
Har bare opplevd dette et par ganger jeg. De fleste sier at de aaaaldri har hørt om noen som har reagert på dette, og at det bare er å kjøpe for å prøve...Jeg får nok bli flinkere til å spørre |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg ser det er mange som bruker Dermalogica, og gikk inn for å lese om det og er veldig imponert. Kansje jeg skal prøve det neste gang ... Men nå har jeg nettopp bestilt ny ladning med Declorprodukter, og det er vel litt over et halvt års tid til jeg trenger nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
--
|
De har sånne små sett med produkter så man kan prøve ut hva som passer best for din hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Viser tenner
|
![]() Sv: RenseprodukterDermalogica her også. Det eneste som fungerer på min utrolig vanskelige hud. Nå som tollerne har fått snusen i at vi lekrer oss med billige produkter -tollfritt- fra LF vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror fremdeles det vil være billigere for meg å bestille fra LF, og betalte fortollingsgebyr og norsk moms, framfor å gå til min lokale hudpleier ...
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg har prøvd Dermalogica, men de passer ikke til min hud. Har prøvd flere av produktene, men reagerer på alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RenseprodukterJeg har ALDRI brukt å rense huden, og har slurvet fælt med kremer også. Har av og til brukt noen billige som jeg har røsket med meg fra hylla ved siden av brød på ICA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Originala
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg bruker også Dermalogica, og skjønner jeg har vært dum som ikke har handlet på LF før nå ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Princess Skids and Scars
|
Men renser du ikke 2 ganger om dagen? For det er kveldsrensen som er slitsom for meg. Blir alltid våt på genseren og ødelagt hårsveis. For ikke snakke om vann over hele badet. Det som er så bra med servietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|