Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Renseprodukter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 00:55   #1
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Renseprodukter

Er dere flinke til å rense huden hver dag? Bruker dere "skikkelige" produkter, eller funker serviettene på supern?

Jeg får så dårlig hud av disse serviettene. Noen som vet om gode merker som har våtservietter? Det er jo bare så praktisk, men nei. Her trengs gammeldags vaskekrem og tonic til. *tungvint etter en natt med surfing og kjærste som våkner av springen*

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 07:11   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Renseprodukter.

Jeg bruker Biotherme sine produkter. Rensemelk og dagkrem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:38   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Du kan jo gå til et parfymeri og spørre om de har noen gode våtservietter?

Jeg bruker Declor sin rensegele og denne gangen har jeg spandert på meg en sånn tonic-sak til å ha på etterpå (en dame i en salong overbeviste meg om at det måtte jeg jo bare ha for å fjerne såperester og lukke porene igjen ).

Ellers har jeg brukt MD Formulations sin rensegele med god erfaring, men jeg er ikke fornøyd med rensemelk i noe merke. Jeg må ha rensegele kjenner jeg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:42   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter

De produktene jeg har prøvd fra vanlige butikker tåler jeg ikke, så her går det mest i Dermalogica.

Jeg vet ikke om de har servietter jeg, kanskje noen andre Dermalogica brukere vet det?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:45   #5
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg har litt vanskelig hud så jeg er avhengig av gode produkter. Bruker dermalogica eller lavera (tror jeg det var) Begge er veldig gode, lavera er kanskje best. Men de er begge dyre!

Om noen har noe billigere og bedre å anbefale tar jeg gjerne imot, men det må kunne brukes av litt sensitiv hud.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:55   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Renseprodukter

Estee Lauder Soft Clean-serien (Foaming Cleaner og Hydrating Lotion) fikk jeg anbefalt i går. Har ikke prøvd den ut godt nok til å anbefale den, men så langt er jeg positivt innstilt. Lukter godt gjør den også.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:58   #7
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter

Huden min tåler ingenting, så nå om dagen bruker jeg kun litt olje når jeg fjerner sminke en sjelden gang. Skal på spa om litt over en uke og der skal jeg få hudpleie. Håper på litt gode tips der.

Brukte Marbert tidligere, men så sluttet de å føre det merket her i byen. Har brukt Shiseido også, men mannen kastet flaskene før jeg fikk notert navnene på produktene (jeg har elendig hukommelse). Jeg orker ikke å bruke hundrevis av kroner på feilkjøp. I tillegg så er jeg litt blakk siden jeg skal på spa.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:40   #8
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Huden min tåler ingenting, så nå om dagen bruker jeg kun litt olje når jeg fjerner sminke en sjelden gang. Skal på spa om litt over en uke og der skal jeg få hudpleie. Håper på litt gode tips der.

Brukte Marbert tidligere, men så sluttet de å føre det merket her i byen. Har brukt Shiseido også, men mannen kastet flaskene før jeg fikk notert navnene på produktene (jeg har elendig hukommelse). Jeg orker ikke å bruke hundrevis av kroner på feilkjøp. I tillegg så er jeg litt blakk siden jeg skal på spa.

Kjøp Lavera på sunnkost, all hud tåler den. Det tør jeg vedde på.
Det er naturkosmetikk

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:47   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Kjøp Lavera på sunnkost, all hud tåler den. Det tør jeg vedde på.
Det er naturkosmetikk

Det finnes dessverre ikke noe som all hud tåler. Alle reagerer på forskjellige stoffer, noen på parfyme, så det ene som fungerer for en med problemer kan være helt feil for en annen.
Det som er mest kjipt med det, er at man ofte må kjøpe for å teste, for det er de aller færreste som har prøvetuber...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:53   #10
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker Mary Kay og er ikke spesielt flink til å rense huden min.
MEN - jeg har skjerpet meg litt siden jeg hadde kurs her for et par uker siden, og håper det gjør sitt.

LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 16:01   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Det finnes dessverre ikke noe som all hud tåler. Alle reagerer på forskjellige stoffer, noen på parfyme, så det ene som fungerer for en med problemer kan være helt feil for en annen.
Det som er mest kjipt med det, er at man ofte må kjøpe for å teste, for det er de aller færreste som har prøvetuber...

Jeg har aldri hatt noen problemer med å få teste når jeg har spurt. Min erfaring er at de fleste har prøver. Enten småprøver som er laget til å dele ut, ellers, så tar de oppi små mini krukker fra store tester.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 16:49   #12
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker også Dermalogica.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:08   #13
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har aldri hatt noen problemer med å få teste når jeg har spurt. Min erfaring er at de fleste har prøver. Enten småprøver som er laget til å dele ut, ellers, så tar de oppi små mini krukker fra store tester.

Har bare opplevd dette et par ganger jeg. De fleste sier at de aaaaldri har hørt om noen som har reagert på dette, og at det bare er å kjøpe for å prøve...Jeg får nok bli flinkere til å spørre

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:14   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg ser det er mange som bruker Dermalogica, og gikk inn for å lese om det og er veldig imponert. Kansje jeg skal prøve det neste gang ... Men nå har jeg nettopp bestilt ny ladning med Declorprodukter, og det er vel litt over et halvt års tid til jeg trenger nytt.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:18   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg ser det er mange som bruker Dermalogica, og gikk inn for å lese om det og er veldig imponert. Kansje jeg skal prøve det neste gang ... Men nå har jeg nettopp bestilt ny ladning med Declorprodukter, og det er vel litt over et halvt års tid til jeg trenger nytt.

De har sånne små sett med produkter så man kan prøve ut hva som passer best for din hud.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, og har en liten samling produkter derfra

Men trenger tips om hvor man kan handle Dermalogica billig nå som Lookfantastic blir stoppet i tollen...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:31   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Renseprodukter

Dermalogica her også. Det eneste som fungerer på min utrolig vanskelige hud. Nå som tollerne har fått snusen i at vi lekrer oss med billige produkter -tollfritt- fra LF vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror fremdeles det vil være billigere for meg å bestille fra LF, og betalte fortollingsgebyr og norsk moms, framfor å gå til min lokale hudpleier ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:44   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg har prøvd Dermalogica, men de passer ikke til min hud. Har prøvd flere av produktene, men reagerer på alle.

Det jeg har endt opp med er Clarins. Stort sett rensekrem eller rensegele, men de har også en "alt i ett" tonic som du påfører med bomull og ikke trenger vaske bort med vann. Kanskje noe sånt kan være løsningen for deg, Pia?

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:16   #18
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg har ALDRI brukt å rense huden, og har slurvet fælt med kremer også. Har av og til brukt noen billige som jeg har røsket med meg fra hylla ved siden av brød på ICA.

Men for en månedes tid siden gikk jeg innom et parfymeri og ba om hjelp. Fikk kjempegod service, kjøpte produkter for 1200,- og fikk med opptil flere småprøver på andre produkter i serien.

Jeg bruker nå Shisheido, renselotion, dagkrem og nattkrem. De er flytende, på flasker med pumpe. Genialt! Får bare ut den dosen man trenger, og slipper at kremene blir fulle av bakterier!

Føler meg 10 år yngre

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:33   #19
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker også Dermalogica, og skjønner jeg har vært dum som ikke har handlet på LF før nå ...

Synes det er utrolig lettvint. Renseproduktet står i dusjen, og jeg dæsjer på litt mens jeg dusjer. Sprayer på litt tonic etterpå. Tror ikke det tar lenger tid enn om de hadde hatt servietter.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:45   #20
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg bruker også Dermalogica, og skjønner jeg har vært dum som ikke har handlet på LF før nå ...

Synes det er utrolig lettvint. Renseproduktet står i dusjen, og jeg dæsjer på litt mens jeg dusjer. Sprayer på litt tonic etterpå. Tror ikke det tar lenger tid enn om de hadde hatt servietter.

Men renser du ikke 2 ganger om dagen? For det er kveldsrensen som er slitsom for meg. Blir alltid våt på genseren og ødelagt hårsveis. For ikke snakke om vann over hele badet. Det som er så bra med servietter.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no