|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superbasinella
|
To Russia With LoveBli med på denne kampanjen. Del videre med dine venner.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Russia With Love
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: To Russia With LoveDet er lov å være sketisk håper jeg? Ideen er muligens god (eller akkurat det må jeg visst tenke over om jeg er enig med meg selv i), men språkbruken er spesiell, synes jeg. "Tell Putin the world supports equality." Vel, om dette kartet fylles 100 %, er faktum at det er mange land i verden der homofile diskrimineres og det er akseptert av majoriteten.
|
|
|
|
#11 |
|
Superbasinella
|
Jeg tenkte tanken selv, noen. Men saker som denne brenner jeg for, så da får det bare være. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
This is normal!
|
Jeg gikk og tenkte på denne da jeg gikk hjem i dag, og som Amnestymedlem er jeg faktisk litt skuffet over Amnesty som har dette samarbeidet med Dagbladet. Det denne kampanjen kan gi er mange klikk på Dagbladet.no. Jeg er helt sikker på at Dagbladet er med på dette mye pga. reklameeffekten. Ut over det - hvilken betydning får den?
|
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg kan signere alt du sier her, men velger likevel å overse metoder til fordel for budskap og intensjoner. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: To Russia With LoveFargelagt.
|