Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-14, 15:34   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!

Forhistorie:
Mannen gikk på den lokale Coop Prix og fikk medlemskort til Coop. Betalte inn 300,- i depositum og fikk papirkortet som er midlertidig til man får det skikkelige kortet. Dette var i november.
Månedene gikk og ikke noe nytt kort kom. Vi brukte papirkortet i mellomtiden, men begynte å stusse på om det ikke skulle komme noe kort, da vi var midt i januar.
Jeg tok kontakt med Coop Medlemsservice via mail og etter halvannen uke svarte de meg, og etter en del mailer fram og tilbake konkluderte de med at det ikke FANTES noe medlemsnr som det vi oppgav, og ikke noe medlem med min manns navn.
De videresender mail til den lokale Coop Prix og det er det siste vi hører. Dette var i midten av februar.

Vi har sendt mail på mail til Coop sentralt, har vært nede på Prix'en her og der vet de ingenting...hun som tok i mot pengene fra min mann husker det knapt, men påstår at alle nye medlemsskjemaer er sendt inn. Jeg har prøvd å ringe medlemsservice uten resultat. Nå begynner jeg å bli sur!
Ikke bare har vi betalt inn 300,- som er forsvunnet (det er ikke så mye penger kanskje, men mye nok) men vi har jo helle ikke fått bonusene fra handlingen, siden kortet ikke er registrert.

Hva kan vi nå gjør videre? Noen gode forslag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.