|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?1. Sist redigert av Éowyn : 21-05-14 kl 11:05. Årsak: La til info |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?Spirea kanskje?
![]() |
#3 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?Hvorfor ikke kombinere bod og lekehus? Bod nederst og lekehus øverst.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?Jeg liker godt aronia/svartsurbær, som får spiselige bær, men den blomstrer vel ikke all verdens lenge. Potentilla/buskmure, kanskje? Gule blomster hele sommeren. Spirea nevnes over her, ser jeg, de blomstrer også ei god stund.
![]() |
![]() |
#5 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?
Jeg står på verandaen og tar bilde. Så det er på en måte under meg og fram den delen av hagen vi bruker mest. Dette er den eneste flate delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?Ja, men du sier ikke noe om hvordan hagen brukes. Er det ungene som leker der? Har dere sitteplass noe sted? Hva er den steinplattingen til? Hvis det i det hele tatt har noe å si hvor boden er, så må det jo være fordi den 1) bør ligge et sted det er praktisk 2) den visuelt sett passer best der, og så må man eventuelt avveie hvilket punkt som er viktigst.
![]() |
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?
Barna leker der. Vi har ikke noe fast sitteplass da dette til nå har vært på verandaen i 2. etg. Men vi skal snart ta i bruk underetasjen av huset og, og da vil vi få direkte tilgang ut i hagen. Planen er da å ha en sittegruppe et eller annet sted. Muligens nærmere huset eller på steinplattingen, som er en gammel brønn. (Vi skal bygge en platting ut fra huset, men det blir ikke før om noen år.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Dekorative busker/hekk rundt trapp og plassering av bod og lekehus?Spireane så fine ut. Mange å velge mellom? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|