|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bugaboo cameleon eller buffaloNoen som har hatt begge disse vognene? Hvilken likte dere best?
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloHvis du er fornøyd med Mondial som turvogn, så hadde jeg kanskje kjøpt Cameleon? Jeg synes den var genial til alt utenom de mest kuperte skogsstiene, men til det hadde vi etterhvert en MB. Hvis jeg bare skulle hatt én vogn, så hadde jeg kjøpt Buffalo nå.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloHadde av og til vært greiere med en litt lettere vogn med svingbare hjul når jeg går på tur.
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloFor første gang kan jeg ikke hjelpe deg! Etter at yngste ble stor og ikke trengte vogn mer har jeg knapt brydd meg om vogner (det var på tide). Men til sydenbruk hadde jeg ikke kjøpt en dyr vogn. Hva med bugaboo bee, om den enda finnes? Den kan brukes med softbag. Eller en brukt vogn?
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloBuffalo helt klart!! Den er fantastisk fin. Har en venninne som har den, og hun er superfornøyd.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloSiden du allerede har en Mondial så kan du jo bare kjøpe et lite lett understell til den, nitro understellet er jo supert! Alle Emmaljungas deler passer jo overens
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo cameleon eller buffalo
Så smart!
|
|
|
#8 |
|
Sv: Bugaboo cameleon eller buffaloTakk for svar. Det ble en buffalo, har prøvd den i halvannen uke og er kjempe fornøyd med den til nå ihvertfall.
|
|
![]() |
|
|