Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne brudekjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-14, 18:47   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Stort smil

Hjelp meg å finne brudekjole

Det var vel i grunnen et innlegg jeg trodde jeg aldri kom til å skrive!

Jeg trenger da altså en kjole. Det trenger ikke nødvendigvis være en brudekjole. Hvit eller lys, men ikke beige, jeg vil ikke se ut som et levende lik på bryllupsdagen. Jeg er dessuten hverken lang eller tynn, og må ha bh under.

Alle forslag mottas med stor takk!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:05   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne brudekjole

Har du kikket på bryllupssider på nettet? Jeg kjøpte min Lilly-kjole hos Abelone på Frogner i Sørum i fjor. De har forholdsvis rimelige kjoler (Dvs: De er ikke billige, men det meste annet er mye dyrere).

Angående BH så trenger du ikke det hvis du kjøper kjole med korsettliv, noe de fleste vanlige brudekjoler har. Mine G-pupper klarte seg fint uten, og satt veldig godt på plass.

Det er vanskelig å anbefale kjole uten å ha sett deg. Det finnes utrolig mange ulike modeller, som passet ulike fasonger.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:05   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer, forresten!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:38   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer!

Jeg synes det er litt umulig å foreslå kjoler uten å vite hvordan du ser ut og hva som er din stil...

Gammel 18-08-14, 19:48   #5
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer!

Jeg kjøpte kjole hos Solgunn. Det var ikke en egentlig brudekjole, men en selskapskjole i lys grønn.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:22   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes du skal dra til Kleinfeld og streame live foran hele FP!

Gammel 18-08-14, 21:29   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Har du kikket på bryllupssider på nettet? Jeg kjøpte min Lilly-kjole hos Abelone på Frogner i Sørum i fjor. De har forholdsvis rimelige kjoler (Dvs: De er ikke billige, men det meste annet er mye dyrere).

Angående BH så trenger du ikke det hvis du kjøper kjole med korsettliv, noe de fleste vanlige brudekjoler har. Mine G-pupper klarte seg fint uten, og satt veldig godt på plass.

Ellers kan jeg signere begge disse to. Men mulig mine var H-størrelse på det tidspunktet.

Gammel 18-08-14, 21:29   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Kanskje noe sånt.

Gammel 18-08-14, 23:23   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker godt denne fasongen, litt markert liv vil jeg i alle fall ha.

Gammel 18-08-14, 23:58   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den der finnes jo i efenben og champagne-farger, ser det ut som.

Sjekk også Coast. De har vel egen bryllupskolleksjon, men også kjoler som ikke er direkte brudekjole men som kan brukes som det - www.coast-stores.com Butikk i Oslo også.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 01:12   #11
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Her trengs det mere info . Hvor skal du gifte deg , stort eller lite selskap , formellt eller uformellt osv , pris . Monsoon har også enkle brudekjoler , ellers støtter jeg Lilly forslaget . Min kjole var en relativt enkel kjole fra Lilly .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 01:49   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer.

Noe sånt?

Gammel 19-08-14, 10:01   #13
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne er fin, synes jeg.

http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-...0016837-g16837

Gammel 19-08-14, 10:56   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Her trengs det mere info . Hvor skal du gifte deg , stort eller lite selskap , formellt eller uformellt osv , pris . Monsoon har også enkle brudekjoler , ellers støtter jeg Lilly forslaget . Min kjole var en relativt enkel kjole fra Lilly .

Det blir et uformelt høstbryllup. Det blir jo en del gjester, men vi hverken ønsker eller kan gjøre dette voldsomt dyrt. En pen selskapsskjole holder i massevis, men jeg vil ikke utelukke brudekjoler helt, det kan jo hende KjolenTM dukker opp.

Gammel 19-08-14, 13:41   #15
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg selger min ;-) Synes den er nydelig. Men kanskje litt mer Brudekjole enn du hadde tenkt.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 13:45   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne fins i champagnefarge også.

Gammel 19-08-14, 14:48   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken fasong har du da? Str?
Er ikke så enkelt når vi ikke vet hva du kler/liker.

På JJSHOUSE har de alle kjoler i alle farger mer eller mindre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 21:19   #18
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns denne kjolen er helt fantastisk, og den får man i alle mulige farger.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 21:30   #19
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil anbefale en formiddag i en brudesalong. Bestill på forhånd, ta med noen venninner og få profesjonell hjelp. Det gjorde jeg, de fant noen kjoler jeg aldri ville ha plukket ut selv, og jeg så fantastisk ut. Vanskelig å finne drømmekjolen ut i fra noen bilder på nettet.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.