Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvem bryr seg?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Skulle du inngripe?
Ja, jeg tror faktisk det. 82 95,35%
Nei, jeg er ikke typen til det. 3 3,49%
Nei, men jeg skal sterkt vurdere det fremover. 1 1,16%
Agurk 0 0%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 21:26   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem bryr seg?

Jeg har akkurat sett på programmet "Hvem bryr seg?" på TV2. Det er Klaus Sonstads nye program. Der var det en episode der tre jenter mobbet en jente veldig høylytt og hardt med ord som at hun ikke burde leve osv. 79 mennesker gikk forbi, 8 gikk frem og prøvde å stoppe. Jentene spilte veldig bra.

http://www.tv2.no/2014/10/23/underho...kamera/6149358

Jeg oppmaner folk til å gripe inn når du ser noe likt. Skulle du gjøre det? Jeg er typen til å gå inn i like situasjoner, men et er ikke alltid jeg gjør det. Jeg har gått inn i noe lignende tidligere og de episodene er noe jeg faktisk er glad over at jeg gjorde noe med og ikke gikk forbi. Jeg husker fortsatt første gangen når jeg var ca 18 og gikk mellom første gangen. Anledningen at jeg turte den gangen var at jeg hadde en venninne med meg. Det trenger jeg ikke lenger om jeg ikke føler meg fysisk truet.

Sist redigert av Pelen : 23-10-14 kl 21:52.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.