Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

RyanAir og bagasje

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-15, 22:32   #1
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

RyanAir og bagasje

Jeg prøver å tolke bookingen min inne på Ryan Air. Jeg må ha med bilstol til yngste, og lurte derfor på om jeg måtte bestille ekstra bagasje. På sidene deres står dette:

Sitat:

• 2 items of baby/child equipment carried free - 1 pushchair per child carried free plus one of the following items - travelcot or booster seat or car seat

Kan jeg tolke dette som om jeg ikke trenger å bestille ekstra bagasje? Går det som insjekket bagasje eller håndbagasje? Noen med erfaring?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 22:40   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan Air og bagasje

Du kan ta med opp til to ting, som bilstol og trille, pr barn gratis som spesialbagasje. Men det er kanskje en aldersgrense for barn, norwegian har 12 år som grense.

Gammel 19-06-15, 22:47   #3
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, så fantastisk! Da slipper jeg å styre med å bestille ekstra!

Gammel 19-06-15, 22:51   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Husk å sette av litt ekstra tid til spesialbagasje luken og det skal pakkes godt.

Gammel 19-06-15, 22:53   #5
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Husk å sette av litt ekstra tid til spesialbagasje luken og det skal pakkes godt.

Kan jeg pakke det selv hjemme i type søppelsekk, eller gjør man det på flyplassen? Med flyplassens emballasje?

Gammel 20-06-15, 12:43   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Kan jeg pakke det selv hjemme i type søppelsekk, eller gjør man det på flyplassen? Med flyplassens emballasje?

Du pakker best hjemme. Jeg tror ikke flyplassene har sekker nå for tiden, men baserer seg på at reisende har eller leier prampack. Vi kjøpte prampack til bilstoler, reiste med AirBerlin og der gikk de som vanlig innsjekket bagasje.

Du kan ringe å spørre på den flyplassen du reiser fra. Det er ikke kjekt å stresse med spesialbagasje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.