|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeEldste trenger nye vintersko, og sånne fornuftige barnevintersko som jeg har kjøpt til henne før er bare såååå lite aktuelt å bli sett med blant folk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeTimberland mukluk i barnestørrelse.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeTimberland Mukluk er gode ja. Det samme er disse fra Columbia som ihvertfall min datter (12) er veldig fornøyd med: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeVi bruker Bisgaard. Det er skinnsko og må behandles med skinnfett og gjerne impregneringsspray.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeMin har brukt timberland i mange år. Nå har hun riktignok str 40 i sko, men vi har hatt mukluk i små størrelser også. De er kule visstnok.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeTimberland Mukluk så jeg at de hadde til nedsatt pris på Falkanger på Trondheim Torg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-01-16 kl 15:01. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeJeg har sett på de samme som deg, Lille my, og tror kanskje jeg kjøper de om brukeren godkjenner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeJeg har kjøpt ecco fra deres egne nettbutikk, for der er det bedre utvalg enn de lokale butikkene. Ecco pleier alltid ha både sporty og pene vinterstøvler som er varme og vanntette. De passer også bra på smale føtter. (modellen vi har er kjøpt på salg i våres). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeJeg har slått til på opptil flere rimelige par fra Zalando, og det har faktisk vært suksess. Liv har disse i skinn (NB; store i størrelsen, 35 passet til meg som er 36/37):
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme... og disse, som er en stor favoritt og visstnok kjempevarme selv nå i 17 minus, med sitt syntetiske for:
|
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeHer har det gått i "vanlige" Timberland de siste par sesongene. Lysebrune i fjor, svarte i år. De ankelhøye som "alle" har. Finnes for både barn og voksne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme
Jeg vil helst kjøpe høye. Det er egentlig mye snø her, og av og til mye sørpe og av og til veldig kaldt (Welcome to Trøndelag, the county of four seasons a day!), så jeg vil ha noe høyt, varmt og vanntett. Ser det er stort sett det jentene går i her, også de som er litt eldre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeSnuppa bruker slike fra Emu:
|
|
|
|
#16 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg bestilte også disse, men tenker å la de gå i retur. Jeg trodde de skulle være varme som Kamik støvlene som yngste liker så godt. Men jeg finner ikke den avtagbare fleece sokken som skulle vært der i følge nettbutikkens beskrivelse. Jeg kjenner tynt fleecefôr i skaftet, men ikke avtagbart. Nede i skoen kjenner jeg kun hard plast, lite fôr. På spesifikasjoner leser jeg ikke noe om at de er varme, kun vanntette.
|
|
|
|
#17 |
|
etterpåklokest
|
Ungen er fornøyd, og da er jeg fornøyd. De er såpass store at hun har plass til ullsokker dersom hun synes det er kaldt. Jeg er fornøyd med at de er høye og vanntette, og at hun faktisk vil bruke dem. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeUngen her er også strålende fornøyd. Foret er 100g Thinsulate materiale, som er et veldig varmt fleece-materiale. Det er sålen som kan tas ut på denne, ikke foret, så om den ikke blir varm nok bytter jeg ut denne med ullsåle. Hun har god plass til ullsokk nedi. Den modellen som heter "Joan of Arctic", som ligner i designet, har en uttagbar innersokk, slik som en del av de andre modellene (caribou, yoot pac, super trooper m.m.). Men jeg synes disse fort blir veldig tunge og klumpete.
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeJeg har Sorel Joan of Arctic selv, og tunge og klumpete er bare forbokstaven. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varmeJa, ungene her hadde Caribou for et par år siden. Tunge, klumpete og veldig, veldig varme. varmere enn nødvendig, den vinteren der, da det brant overalt på kysten og snøen aldri kom. Så halve vinteren ble det bare brukt joggesko med gore-tex. Håper selvsagt på litt mer vinter i år, men satser på at disse skal være varme nok likevel. I dag er første dagen de blir brukt i snø, så får vi i det minste se hvor vanntette de er, når det ikke er særlig kaldt enda.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-01-16 kl 13:14. |
|
|
|
![]() |
|
|