|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Fordelen med å bo på landet!Det snakkes ofte negativt om det å bo på landet her inne, men jammen meg har det noen fordeler.
![]() |
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Godt å bo på landet, ja. Det kan jeg skrive under på. Jeg spiller høy musikk uten at noen klager.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Nå som det er sommer må vel også være den beste tiden? Jeg har veldig mange romantiske illusjoner om bygdeliv sommerstid. Jeg så på Änglagård i helgen, og var klar for å selge alt og bare dra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Det er alltid bra å bo på landet, men sommeren er jo herlig da! Innsyn er liksom ikke noe tema. Og ingen som bryr seg om det er en bh eller en bikinitopp du har på lizzm.
![]() |
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Fint du koser deg! For meg er det ingenting med livet på landet som høres hverken gøyalt, koselig eller fint ut
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Vi har hytte på landet, og jeg synes det bråker mer der med maskiner og trakorer held døgnet. For ikke å glemme bikkjene som er ute hele døgnet og bjeffer.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Tja, min eks bor på landet og der er det nå så mange rådyr med flått at det er en pest og en plage, så ikke vet jeg.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Vi har hytte på landet. Jeg klarer meg kjempefint der, sånn i en to dagers tid, og så skriker kroppen og sjela mi etter å se- og høre folk rundt meg. Vi tilbrakte lørdagen i Oslo, og vi spiste middag på en restaurant ved Birkelunden. Jeg satt ved vinduet og kikka ut på folkene og følte meg lykkeligere enn på veldig lenge og drømmer om å bli pensjonist og få meg en liten leilighet i Oslo igjen. Forstadslivet er knapt nok for meg.
![]() |
#13 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!
![]() |
#14 |
heimføing
|
Det sier min kid hver gang vi kjører E8 og E6 for å komme oss ut på landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Jeg synes det høres helt strålende ut, samtidig som forstadlivet er det jeg er vokst opp med. Jeg synes både byliv, forstadlivet og bondelandet er fint. Jeg er jo en av de som bor i tomannsbolig og irriterer meg over at naboene i det hele tatt finnes, koser meg på cafe-og restaurant, liker trikk og folk, drømmer om fem bikkjer og et lite småbruk uten å finnes handy. Litt schizofren.
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Jeg bor i by og lengter etter noe mer landlig!
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Jæren er fint. Landlig, men kort vei til nærmeste by, og Norges fineste strender!
![]() |
#18 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Åh, når naboen kjører traktor koser jeg meg. Ny åker, lukta av sommer. Skal sies at han ikke bruker kumøkk på jordene, det er jeg litt glad for.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
Her var det mye bonderomantikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Fordelen med å bo på landet!Jeg er oppvokst i 4.etg i en blokk i en forstad til Oslo. Hadde en finfin oppvekst, men nå har jeg flyttet på landet. Bor på gård og elsker det!
![]() |
|
|