Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

FrP-koden

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-07, 10:19   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FrP-koden

Jeg vil bare anbefale ALLE å lese Frp-koden. Flott og opplysende bok som virkelig fikk meg til å forstå hvordan en del ting i nyere tid henger sammen. I tillegg økte den respekten min for FrP-velgere betraktelig. Og man kan nok ikke endre en dritt før man forstår hvorfor ting er blitt som det er blitt. Nå forstår jeg mye mer av mekanismene bak et FrP-valg.

Boken er lettlest, interessant og underholdende.

Samtidig tar boken tak i en del av FrPs politikk og viser hva den egentlig er og alle paradoksene den består av, på en fin måte. Den tar ballen, ikke mannen.

Og den viser at man må ha respekt for folk. Selv om de altså tar feil. Og Marsdal viser på en grei måte hvorfor og hvordan. Kanskje er det håp?

Sitat:

Respekt for Grandiosa

Magnus Marsdal bestemte seg deretter for å oppsøke arbeidsfolk. Det ble turer til Stovner-senteret på Oslos østkant, og han har kommet nært innpå en arbeiderfamilie med lange tradisjoner fra anleggsbransjen og bilfag. Familien var tidligere Ap-velgere. Nå stemmer sønnen på 50 år konsekvent Frp og han er i ferd med å få med seg sin gamle arbeidermor på 68. Marsdal sier han lærer mye av å høre på disse arbeiderne.
- Jeg tror respekt er stikkordet. Respekt for Grandiosa og respekt for vanlige arbeidsfolk. Når statsråder betegner svenskehandel som harry, og journalister ler av ord som «grilldress» og «campinghytter», viser det hvor lite respekt enkelte har for vanlige mennesker. For de som bygde landet og de som fortsatt vasker etter oss på jobb.
Marsdal mener pressen og venstrepolitikerne tror de er bedre enn «folk flest» . Dette utnytter Frp, som også har mange folkelige politikere.
- Per Sandberg har jobbet 17 år i industrien, og snakker rett fra levra. Til og med vestkantgutten Carl I. Hagen klarer å vise mer respekt for Grandiosa og vanlige folk enn statseliten i Ap gjør. Folk flest kjenner seg ikke igjen i Jonas Gahr Støre og hans franske eliteutdanning. Arbeidere ser ikke helt hvorfor en akademiker fra Blindern bør lede det som heter Arbeiderpartiet, mener Marsdal.
Frp-koden

Det store mysteriet er fortsatt ikke løst.
- Over en tredel av alle ufaglærte arbeidere stemte på det mest arbeiderfiendtlige partiet forrige valg. Det er jo en stor gåte, sier Marsdal.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:26   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Btw, jeg kjenner igjen den trassige "ingen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre"-greia fra NM. Der sitter vi perkfete høyhestrytterne og er så inderlig PK at det er til å bli kvalm av og belærer folk i hva som er smart og lurt, det er et rått middelklasse ovenfraognedspill, der den som ikke er enig blir stemplet som taper. Smart? Lureste måten å få folk til å skifte mening eller gjøre det som de facto er mest tjenlig for dem? Nix. Det gjør folk sinte som lemen.

Det samme skjer når journalister og andre bedrevitere fra Blindern med en lurvete avhandling i statsvitenskap skal "forklare" verden. Men ender opp med å la de drøyt 8000 menneskene som jobber med media, rådgivning og kommunikasjon være dem man stiller kompasset etter. Ikke vanlige folk. Ikke arbeidere. Og da vokser avstanden mellom de styrte og de styrende, respekten faller, og man blir sint som en lemen på bedreviterne som sitter i Oslo og tror de vet hva som er bra for folk. Det er noe alvorlig galt med hvordan makthaverne har solgt inn budskapet om hvordan de styrer og hvorfor de styrer som de gjør.

Og en del av middelklasseideene og feminisme, antirasisme, kultur og utenrikspolitikk er ikke blitt solgt inn slik at det ser ut til å ha appell hos folk utenfor en engere krets.

:vil endre verden:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:39   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Jeg leste FP-koden og så frem til en utagerende tråd.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:42   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Smart? Lureste måten å få folk til å skifte mening eller gjøre det som de facto er mest tjenlig for dem? Nix. Det gjør folk sinte som lemen.


HAHAHAHAHAHA! Dette minner meg om en av de første PM-vekslingene vi hadde med hverandre der jeg innerst inne syns du var et hespetre av dimensjoner, og forsøkte på min diplomatiske måte å si at det kanskje ikke var enklest å overbevise andre om at du hadde rett ved å dytte de ned i søla.

Husker du? Så det jeg quotet i innlegget ditt er egentlig mine tanker om deg for et år eller to siden.

Morsomt i hodet mitt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 11:09   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

HAHAHAHAHAHA! Dette minner meg om en av de første PM-vekslingene vi hadde med hverandre der jeg innerst inne syns du var et hespetre av dimensjoner, og forsøkte på min diplomatiske måte å si at det kanskje ikke var enklest å overbevise andre om at du hadde rett ved å dytte de ned i søla.

Husker du? Så det jeg quotet i innlegget ditt er egentlig mine tanker om deg for et år eller to siden.

Morsomt i hodet mitt.

Mim blir klokere.

dessuten tror jeg at jeg er blitt degradert fra hespetre til noe hyggeligere. Juletre?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 12-07-07 kl 11:35.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 11:32   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP-koden



Jeg skulle ile til og skrive at det kanskje er lurt å lese nettopp FRP-koden for å få mer innsikt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:05   #7
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: FrP-koden

Takk for tipset. Den skal jeg jammen lese. Bestilling er sendt . Noe sier meg at dette er god forberedelse før jeg skal på stand og husbesøk i lokalvalgkampen . "know thy enemy"...

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:13   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Takk for tipset. Den skal jeg jammen lese. Bestilling er sendt . Noe sier meg at dette er god forberedelse før jeg skal på stand og husbesøk i lokalvalgkampen . "know thy enemy"...

Å, driver du med husbesøk?

Det er noe av det mest spennende jeg gjør. Jeg har vandret gatelangs i Oslos valgkretser med lav valgdeltakelse siden påske og spurt hva folk er opptatt av. Veldig interessant!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:51   #9
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: FrP-koden

Den må leses ja!
*skal på deichman når jeg kommer hjem fra ferie*

Ellers hadde jeg og en annen av mine "medbrødre" som stemmer som jeg, en interessant diskusjon med en FrP'er og en Venstre/Høyre mann her en dag.
Om nettopp hvorfor folk stemmer FrP, og Ap forsåvidt, men i hovedsak FrP.
Spennende å høre hva folk tenker, og hva de er opptatt av etter hvor i livet de er.

(Jeg kjenner at jeg nok hadde digget den jobben du har hatt nå Mim)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 18:42   #10
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, driver du med husbesøk?

Det er noe av det mest spennende jeg gjør. Jeg har vandret gatelangs i Oslos valgkretser med lav valgdeltakelse siden påske og spurt hva folk er opptatt av. Veldig interessant!

Har aldri gjort det før, så jeg er veldig nybegynner og grugleder meg litt. :nervøs:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 21:18   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Har aldri gjort det før, så jeg er veldig nybegynner og grugleder meg litt. :nervøs:

det er så GØY!

Men stikkordet er INGEN misjonering! Bare ydmyk lytting. Det er viktig å finne ut hva folk er opptatt av, og deretter se om noe av det de sier kan møtes med vår politikk og at vi får en samtale. Mitraljøsen kan man spare til valgboden og kranglefantene. Å lytte til velgerne og ta dem på alvor er det viktigste man kan gjøre, dersom man ønsker å gjøre noe politisk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 22:34   #12
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

det er så GØY!

Men stikkordet er INGEN misjonering! Bare ydmyk lytting. Det er viktig å finne ut hva folk er opptatt av, og deretter se om noe av det de sier kan møtes med vår politikk og at vi får en samtale. Mitraljøsen kan man spare til valgboden og kranglefantene. Å lytte til velgerne og ta dem på alvor er det viktigste man kan gjøre, dersom man ønsker å gjøre noe politisk.

Får ikke prikket deg, men dette var gode råd som jeg skal ta med meg

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 05:13   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP-koden

*Fører opp på handlelista*
Noterer meg Mims nyervervede innsikt, og kjenner at jeg blir glad og aldri så lite imponert over det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 20:55   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:24.
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 18:36   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Jeg fikk den i utdrikninslaget mitt, (ja - du leste riktig! ) og har bare begynt, men ikke fullført den.
Jeg synes boken er genial, Marsdal klarer å få frem hvorfor det er blitt som det er blitt, og ting henger mye mer på greip for meg nå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 19:25   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er noe alvorlig galt med hvordan makthaverne har solgt inn budskapet om hvordan de styrer og hvorfor de styrer som de gjør.

Viktigste poenget!!

Norge trenger en gruppe nye politikere som forstaar Frp-koden. De finnes dessverre ikke blant norske topp-politikere i dag... -ja bortsett fra i Frp da.

(Forresten saa synes jeg at dere som er politisk engasjert (staar paa lister osv) kan starte opp en politikk-informasjonstraad her paa Foreldreportalen. Jeg kommer hjem fra aarevis i utlendighet, og vet for forste gang IKKE hva jeg skal stemme, men jeg vet veldig godt hva jeg vil ha, hva jeg ikke vil ha og hva jeg brenner for. Det betyr at pr. i dag finnes det ikke et eneste norsk parti som passer for meg. Det vet jeg bombesikkert. Saa den som vil, opplys meg!! Jeg har lest ALLE parti-programmer bare saa det er sagt!

Sorry at jeg sporet av.... )

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 19:26   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Du får fortelle hva du VIL ha da Elin, så får vi prøve å gjøre så godt vi kan!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 19:26   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Det er noe av det mest spennende jeg gjør. Jeg har vandret gatelangs i Oslos valgkretser med lav valgdeltakelse siden påske og spurt hva folk er opptatt av. Veldig interessant!

Hvilket virke har du i SV?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 19:28   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du får fortelle hva du VIL ha da Elin, så får vi prøve å gjøre så godt vi kan!

Ok, skal jeg gjore! Tar med notatblokk paa stranden i dette sekund.

Hvilket parti brenner du for da, Lille Ru?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:26   #20
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Viktigste poenget!!

Norge trenger en gruppe nye politikere som forstaar Frp-koden. De finnes dessverre ikke blant norske topp-politikere i dag... -ja bortsett fra i Frp da.

)

Jeg syns faktisk at Kristin Halvorsen er en av dem som forstår koden, og kan det med å snakke med folk på gølvet.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no