|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)http://www.ba.no/nyheter/article2880463.ece
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdIgjen kjenner jeg at jeg begynner å bli forsteinet. :fossil:
|
|
|
#4 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skoledagbok med sex-innholdJeg har konkludert med at unge sommervikarer i kassa på Spar ikke er kvalifisert til å mene noe som helst om hva barna våre skal lese.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Skoledagbok med sex-innhold
Det tenkte jeg også. Men når jeg var liten (herregud så gammel jeg høres ut nå :Olding: ) kjøpte jeg skoledagboken min selv. Pusur som oftest. Foreldrene mine så ikke engang i den noensinne.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdDette syns jeg ikke datteren min på 12 trenger å lese om heller!! |
|
|
|
#8 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Skoledagbok med sex-innholdEr Pusur fortsatt trygt lesestoff? Da jeg jobbet på Rimi kikket jeg igjennom ungdomsbladene som også disse småjentene kjøpte... Like før jeg nektet dem å kjøpe. Husker ikke hva de heter alle sammen jeg, men det var mer enn nok seksualopplysning å finne der ja. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Skoledagbok med sex-innholdEr ikke Topp et blad for de som er litt eldre enn 8-10 år? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdMin 8-åring har i alle fall aldri spurt etter Topp. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdFornuften burde tilsi at dama kjøpte en annen bok, men nope. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdUngen blir sikkert hoppende glad for en ødelagt skoledagbok.
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Det er jeg helt enig i.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skoledagbok med sex-innholdDa jeg hadde skoledagbok var det "lefsa" som gjaldt. Den var veldig uskyldig og gøy.
|
|
|
#16 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Den var pakket inn i plast og kunne ikke åpnes.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Jeg trodde også at Topp var for litt eldre barn...min datter på snart 14 leser hvertfall bladet Topp. Jeg hadde ikke latt være å kjøpe den skoledagboken til henne, om hun hadde lyst på den. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
representert
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Jeg var med og skulle kjøpe skoledagbok til eldste, snart 11 år, og vi tittet igjennom noen bøker, men hun hadde litt kriterier om hva den skulle inneholde, og vi endte opp med en Topp-skoledagbok. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)
Det kommer helt sikkert til å merkes når en av venninnene har samme boken, og der ihuset har ikke foreldrene tatt seg bryet med å gå igjennom boken på forhånd.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Topp er et ungdomsblad, så jeg er ikke så overrasket over at skoledagboka står i stil. |
|
|
|
![]() |
|
|