Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvordan sette inn spolen med undertråd?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-21, 12:41   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan sette inn spolen med undertråd?

Okei, jeg kan ikke sy, men har lyst til å lære meg. Har en gammel symaskin fra 70-tallet (Husqvarna 2000), og nå husker jeg ikke hva svigermor lærte meg om å sette inn spolen med undertråd. Jeg er fornøyd med å ha funnet ut hvordan jeg i det hele tatt spoler undertråden ved hjelp av YouTube , men dette finner jeg ikke ut av. Legger ved bilder av hvordan spolen og det kammeret ser ut. Er det noen her som kan hjelpe?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg spol.jpg (1,09 MB, 13 visninger)
Filtype: jpg spole3.jpg (1,02 MB, 11 visninger)
Filtype: jpg spol2.jpg (577,0 KB, 12 visninger)
Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.