|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpevann over nattpissereJeg kunne ikke funnet på å gjøre det selv (hverken nattpissing eller såpevannkasting) Men, jeg må innrømme at jeg synes det er greit at beboerne gjør dette. De får inngangsdør og sykler og annet utstyr nedpisset i løpet av natten. Det er ekkelt, ufyselig og forbudt å urinere på offentlig sted. Midtbyen er full av uteplasser, kiosker og kafeer, greier du ikke komme deg på et toalett så får du bare tåle at du faktisk får vaska hendene i samme slengen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Såpevann over nattpissere
Altså, når politiet sier dette, er det omtrent som å le høyt mens du sier: - Neehehei, vennen min da, dette må du hahaha ikke gjøre hahaha.
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Såpevann over nattpissereKunne nok fort avlevert en bøtte såpevann i et opphetet øyeblikk, men som fast praksis er det drøyt. Enda drøyere syns jeg det er å filme og legge ut på nett, det ville jeg absolutt ikke funnet på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
Fordi å tenke det er helt naturlig, men å faktisk konsekvent gjøre det er å dra det litt langt? (Jeg tenker ofte at folk fortjener både det ene og det andre, men jeg løper ikke rundt og stapper ting langt oppi rompa dems for det. :ironiflagg: ). Sist redigert av torsk : 25-08-07 kl 12:38. Årsak: horribel og/å-feil |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er stor forskjell på å kaste en bøtte med såpevann i hodet på noen og å gjøre andre ting mot folk man kan ha lyst til.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok jeg også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpevann over nattpissereJa det kunne jeg. Fikk meg en god latter når jeg så dette. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
A friend with benefits
|
Denne signerer jeg.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
<*(((<
|
Sv: Såpevann over nattpissereHm, her føler jeg at jeg plutselig har fått tildelt rollen som Defender of the Pissers? Må jeg nå sy meg et gult(!) kostyme og bruke natten til å motkjempe Bartebøtteballetten? |
|
|
|
![]() |
|
|