Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Såpevann over nattpissere

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 11:42   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Såpevann over nattpissere

...

Sist redigert av Guava : 24-09-10 kl 22:43.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:49   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpevann over nattpissere

God idé.

Gammel 25-08-07, 11:50   #3
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne ikke funnet på å gjøre det selv (hverken nattpissing eller såpevannkasting) Men, jeg må innrømme at jeg synes det er greit at beboerne gjør dette. De får inngangsdør og sykler og annet utstyr nedpisset i løpet av natten. Det er ekkelt, ufyselig og forbudt å urinere på offentlig sted. Midtbyen er full av uteplasser, kiosker og kafeer, greier du ikke komme deg på et toalett så får du bare tåle at du faktisk får vaska hendene i samme slengen

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:54   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Han er ikke sikker på hvordan han ville ha reagert dersom han ble vitne til at noen fikk en bøtte såpevann over hodet mens de urinerte.
- Jeg hadde nok trukket på smilebåndet, men jeg vil oppfordre dem som driver med dette om å slutte, smiler [politimannen] Stokken.

Altså, når politiet sier dette, er det omtrent som å le høyt mens du sier: - Neehehei, vennen min da, dette må du hahaha ikke gjøre hahaha.

Veldig effektivt.

Jeg er generelt mot selvtekt. Akkurat filmingen kunne jeg vært med på.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:55   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo generelt sett ganske imot at folk tar loven i egne hender, men enkelte saker har jeg mer forståelse for enn andre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:56   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne nok fort avlevert en bøtte såpevann i et opphetet øyeblikk, men som fast praksis er det drøyt. Enda drøyere syns jeg det er å filme og legge ut på nett, det ville jeg absolutt ikke funnet på.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:57   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du så dum at du pisser på døra til noen, så fortjener du en bøtte med vann i hodet.

Jeg er en enkel sjel.

Gammel 25-08-07, 11:58   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke gjort det selv, men har forståelse for dem som gjør det. Å helle såpevann på noen som pisser på huset syns jeg jo er en relativt uskyldig form for forsvar.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:01   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Er du så dum at du pisser på døra til noen, så fortjener du en bøtte med vann i hodet.

Jeg er en enkel sjel.

Enda en enkel sjel melder seg! Hvorfor er det drøyt?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:28   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en enkel sjel.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Enda en enkel sjel melder seg! Hvorfor er det drøyt?

Fordi å tenke det er helt naturlig, men å faktisk konsekvent gjøre det er å dra det litt langt? (Jeg tenker ofte at folk fortjener både det ene og det andre, men jeg løper ikke rundt og stapper ting langt oppi rompa dems for det. :ironiflagg: ).

Jeg tipper jeg ville nøyd meg med trusler om bøtte, og så fulgt opp om dusten(e) ikke stakk. Da ville det være dems egen feil om klær og mobil hadde blitt ødelagt. Jeg fikk inntrykk av at bøttekasterene i artikkelen ikke akkurat gav noe forvarsel?

Sist redigert av torsk : 25-08-07 kl 12:38. Årsak: horribel og/å-feil
Gammel 25-08-07, 12:33   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg tipper jeg ville nøyd meg med trusler om bøtte, og så fulgt opp om dusten(e) ikke stakk. Da ville det være dems egen feil om klær og mobil hadde blitt ødelagt. Jeg fikk inntrykk av at bøttekasterene i artikkelen ikke akkurat gav noe forvarsel?

Jeg syns det er stor forskjell på å kaste en bøtte med såpevann i hodet på noen og å gjøre andre ting mot folk man kan ha lyst til.

Jeg regner også med at såpevann er hakket mer effektivt enn trusler, jungeltelegrafen går fort. Alle vet jo at tissing på offentlig sted ikke er lov, og ingen hadde tisset på sin egen dør og sin egen sykkel. Så jeg syns såpevann er helt greit.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:35   #12
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er en enkel sjel.

Det er nok jeg også.

Såpevannet forhindrer kanskje også noe av den vonde lukta som ligger igjen søndag morgen. Dette er en ganske uskyldig hevn i mine øyne.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:40   #13
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

syns ideen var helt topp jeg!!

forstår ikke problemet?? er di så dumme å pisser på hus å ting som folk eier.. så er ei bøtte med såpevann i hodet velfortjent!

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:44   #14
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja det kunne jeg. Fikk meg en god latter når jeg så dette.
Det er ikke lov å tisse på andres eiendom, og man må få lov å vaske fortauet når man vil.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:46   #15
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Fikk meg en god latter når jeg så dette.

Må innrømme jeg fnisa litt jeg også når jeg så youtubevidoen.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:14   #16
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg regner også med at såpevann er hakket mer effektivt enn trusler, jungeltelegrafen går fort. Alle vet jo at tissing på offentlig sted ikke er lov, og ingen hadde tisset på sin egen dør og sin egen sykkel. Så jeg syns såpevann er helt greit.

Denne signerer jeg.

Gammel 25-08-07, 18:46   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja det hadde ikke kosta meg en kalori å gjøre det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:48   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er jo generelt sett ganske imot at folk tar loven i egne hender, men enkelte saker har jeg mer forståelse for enn andre.

Enig. Jeg kunne nok til og med funnet på å gjøre det selv, dersom jeg ble irritert nok. Jeg hadde blitt kjempeforbannet dersom alle til stadighet pisset i min bakgård.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:50   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her var det jo ikke EN person som gjorde det, det var mange, natt etter natt. Jeg tror ikke trusler ville hjuplet en døyt i det tilfellet. Da måtte man i tilfelle holdt vakt hver eneste natt. Hvis man derimot holder seg våken noen timer og kaster tre-fire bøtter, vil jeg tro at dette er nok til at de fleste forsvinner. Som en annen sa, jungeltelegrafen går fort.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 19:03   #20
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Hm, her føler jeg at jeg plutselig har fått tildelt rollen som Defender of the Pissers? Må jeg nå sy meg et gult(!) kostyme og bruke natten til å motkjempe Bartebøtteballetten?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.