|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Polititattest straks 18 år gammelEr det noen som vet om man trenger foreldregodkjennings-skjema ved søknad om politiattest, når man er under 18 på søknadstidspunktet, men over 18 ved oppstart hos arbeidsgiver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammelEr bare å skrive ut skjema og så ta bilde av det med mobil og laste opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammel
Hadde jeg bare hatt en velfungerende printer hjemme, så hadde det vært bare, men har ferie og har ikke veldig lyst å kjøre til jobb for å printe ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Gjør om til pdf og signer digitalt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammelDet må være fysisk signatur, ikke digital, står det hos politiet.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
Min erfaring er at politiet ikke er veldig vanskelige på dette. Jeg har touch-skjerm på min pc og har levert attest med denne tidligere. (Hilsen en med mangeårig erfaring fra barneidretten.)
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
![]() Sv: Polititattest straks 18 år gammel
Ja tok ikke sjansen på noe annet. Fikk tak på en printer, og søknad levert i går kveld. Reiser straks bort en uke, og vil ikke ta sjansen på at hun ikke har fått attesten til oppstart som lærling om et par uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Polititattest straks 18 år gammelDet har gått veldig mye fortere å få attest det siste året eller så, så det ordner seg nok så lenge det er politifolk på jobb oppi nord der de ordner med det.
![]() |
|
|