Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-25, 11:16   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne den perfekte høst-parkasen!

Jeg ser etter en parkas eller litt lang jakke. Jeg rager bare 161 centimeter over bakken, så den kan ikke være for lang (jeg synes i utgangspunktet Didrikson Thelma er litt for lang for meg). Parkasen skal være både sporty og stilig. Tenk bybruk til en som helst beveger seg til fots i all slags vær.

Parkasen skal helst ...

-være i en eller annen brunfarge
-rekke meg til midt på låret
-ha tynt fór
-være litt innsvingt uten å he belte i livet
-være vann- og vindtett (ikke sånn at den må ha veldig høy vannsøyle, men den bør tåle en skur)
-ha hette

Mulig denne parkasen ikke finnes, men si ifra om noen har sett en som kan være verdt en titt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.