Prikker
Hvor viktig er prikkene for deg? Merker at det er veldig mange som blir sinte for å få en rødprikk og mange som hevnprikker. Det er høy temperatur når noen får en rødprikk, og det er mange som vil ha masse grønne prikker og har prikketråder. Snakker selvfølgelig ikke om bare dette forumet, men sånn generelt på forum med prikkefunksjon. Vektlegger du prikkene mye eller?
Jeg må bare spørre, for jeg begynner å lure på jeg er litt rar som ikke synes de prikkene betyr noe særlig. Ja, det er hyggelig med grønne prikker, men det er fordi kommentarene som kommer med prikkene er hyggelige. Jeg hadde blitt like glad for en sånn hyggelig kommentar på pm. Rødprikkene er ikke like hyggelige, men noen ganger trenger man det kanskje. Hør etter hva jeg sier da! Oppfør deg ordentlig! En liten pekefinger på at sånt liker ikke jeg. Verden går da virkelig videre for det, og jeg har litt problemer med å skjønne at noen kan bli sure for det. Er jeg skikkelig rar? Er disse prikkene så mye verdt her inne og det er bare meg som ikke har forstått koden på forum i forhold til prikkene? Enlighten me!
|