Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 20:12   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Prikker

Hvor viktig er prikkene for deg? Merker at det er veldig mange som blir sinte for å få en rødprikk og mange som hevnprikker. Det er høy temperatur når noen får en rødprikk, og det er mange som vil ha masse grønne prikker og har prikketråder. Snakker selvfølgelig ikke om bare dette forumet, men sånn generelt på forum med prikkefunksjon. Vektlegger du prikkene mye eller?

Jeg må bare spørre, for jeg begynner å lure på jeg er litt rar som ikke synes de prikkene betyr noe særlig. Ja, det er hyggelig med grønne prikker, men det er fordi kommentarene som kommer med prikkene er hyggelige. Jeg hadde blitt like glad for en sånn hyggelig kommentar på pm. Rødprikkene er ikke like hyggelige, men noen ganger trenger man det kanskje. Hør etter hva jeg sier da! Oppfør deg ordentlig! En liten pekefinger på at sånt liker ikke jeg. Verden går da virkelig videre for det, og jeg har litt problemer med å skjønne at noen kan bli sure for det. Er jeg skikkelig rar? Er disse prikkene så mye verdt her inne og det er bare meg som ikke har forstått koden på forum i forhold til prikkene? Enlighten me!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:16   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg er som deg. Kommentarene er hyggelige. En grønn prikk uten kommentar er okei, men ikke så koselig som en med.
Rødprikker har jeg ikke fått her inne enda, men de jeg har fått før har av og til irritert meg. Ikke selve prikken, men kjøtthuene som har sendt de og de frekke kommentarene. "bitch", "idiot" og "fitte" er ikke veldig konstruktiv kritikk. Innrømmer likevel å ha fyrt avgårde noen pauli ord ved de rette anledninger, men ikke som de nevnt ovenfor.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:28   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg for min del sier ikke i fra på en negativ måte IRL med mindre noen er skikkelig ufine, og det gjør jeg ikke på nett heller. Jeg blir sur når folk er uhøflige, så jeg blir sur over en frekk rød prikk når jeg ikke har tråkket over noen strek. Når jeg derimot kjenner jeg har vært litt frekk selv, så trekker jeg på skuldrene av en rød prikk og regnet vel egentlig med at vedkommende kom til å rødprikke.

Ellers, så er det kjekt med grønne prikker. Jeg liker å kunne gi positiv respons til folk, og jeg liker å få positiv respons. Men jeg stiller meg litt uforstående til dem som rødprikker bare på uenighet (de må jo ha missforstått opplegget liksom ). Er man uenige så får man diskutere da. Det er jo et diskusjonsforum ikke et prikkeforum.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:32   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Prikker er kjekt! En ypperlig anledning til å sende en hyggelig melding, eller til å si ifra at "nå synes jeg du oppfører deg teit!".
En rød prikk med stygge meldinger som bitch og hore og gudene vet, synes jeg ingenting om, og hevnprikker er teit.

Jeg deler ut grønne så ofte anledningen byr seg, og de røde kommer lett om jeg føler for det.
Det har hendt at jeg har fått pm-er på flere sider for røde prikker på et annet forum, og til det har jeg bare en ting å si: Get over it!.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:36   #5
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker

Hadde blitt lei meg over en rød prikk der jeg følte meg svært missforstått el.
-men er det noen jeg ER dypt uenig med er det greit. Grønne er colt å få da. Det er egentlig ikke såå viktig ,men søtte i diskusjon eller det motsatte ordentlig motstand ,det er kjemmpe gøy.( FRIIIIH meg fra sutring)

Det skal veldig mye til før jeg gir en rød( har gjort det en gang på nm) og lite til for en grønn og det får meg til å føle meg riktig så snill og grei

( ok må jo indrømme at jeg er litt hypp på å komme inn på privaten da så akkurat for tia er prikkene viktige. )

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:37   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Prikker er kjekt! En ypperlig anledning til å sende en hyggelig melding, eller til å si ifra at "nå synes jeg du oppfører deg teit!".
En rød prikk med stygge meldinger som bitch og hore og gudene vet, synes jeg ingenting om, og hevnprikker er teit.

Jeg deler ut grønne så ofte anledningen byr seg, og de røde kommer lett om jeg føler for det.

Jeg signerer alt her!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:11   #7
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Prikker

Synes det er koselig å få en prikk (grønn selvsagt..) Men som noen andre nevner her, så er det kommentaren som gjør den koselig.

Jeg kan være uenig i mye som blir sagt, men jeg har til dags dato aldri gitt en rød prikk. Man mener forskjellig om ting, ferdig med det.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:13   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg blir glad av en grønnprikk med en god kommentar til, men de er ikke veldig viktige.
De røde prikkene gjør at jeg tenker over hva jeg har sagt og gjort og vurderer om jeg faktisk står for det, og det gjør jeg jo

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:40   #9
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Næsj, prikker er prikker. Ikke noe jeg er veldig opptatt av, men jeg syns det er svært hyggelig å få grønne kommentarer . De sjeldne røde jeg har fått er bare å ta med på kjøpet. Det er jo bare en farge. Men klart det ikke er noe kjekt å få skjellsord slengt i seg.

Jeg prikker ofte grønt. Det er ikke alltid jeg føler for å skrive lengre innlegg, eller så kan det hende at klokere hoder har skrevet det jeg mener, bare bedre formulert, og da prikker jeg dem . Er jeg uenig i sak, går jeg inn i diskusjonen. Er noen ufine mot andre, kommer med rasistiske eller på andre måter ondskapsfulle innlegg, slenger jeg gjerne av gårde en rød.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:45   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg liker prikkene, fordi det er en kjapp og grei måte å gi en intern beskjed på.
Som oftest er de grønne, men jeg går ikke av veien for å prikke rødt heller.
Ikke kun hvis jeg er uenig, men det hender ikke sjelden at jeg synes noen beveger seg over de usynlige grensene.

Jeg selv synes det er hyggelig å få grønne prikker, særlig når det medfølger kommentarer.
Røde prikker mottar jeg også, og tenker over om jeg kunne gjort noe annerledes. Jeg blir ikke sint, såret eller skuffet - ei heller kunne det falle meg inn å hevnprikke.
For meg er prikkesystemet en måte å gi en kjapp tilbakemelding på - uansett om den er rød eller grønn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:53   #11
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Prikker

Jeg synes det er hyggelig med en grønn prikk, og prøver å dele ut når jeg synes noen sier noe bra!

Rød prikk har jeg verken fått eller delt ut, men så er jeg nå såpass fersk på prikkeforum at jeg nok ikke har sluppet de mest sleivete kommentarene enda heller.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:58   #12
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker

Jeg synes de grønne prikkene med kommentarer er koselige å få, Har ikke fått noen røde her enda, Fikk en på nm en gang. og den var grei nok den. tenkte ikke noe over den, for den var sikkert fortjent. og kommentaren var heller ikke stygg.
Jeg gir ofte grønne prikker. men har til gode å gi røde prikker, enn så lenge.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:58   #13
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg for min del sier ikke i fra på en negativ måte IRL med mindre noen er skikkelig ufine, og det gjør jeg ikke på nett heller. Jeg blir sur når folk er uhøflige, så jeg blir sur over en frekk rød prikk når jeg ikke har tråkket over noen strek. Når jeg derimot kjenner jeg har vært litt frekk selv, så trekker jeg på skuldrene av en rød prikk og regnet vel egentlig med at vedkommende kom til å rødprikke.

Ellers, så er det kjekt med grønne prikker. Jeg liker å kunne gi positiv respons til folk, og jeg liker å få positiv respons. Men jeg stiller meg litt uforstående til dem som rødprikker bare på uenighet (de må jo ha missforstått opplegget liksom ). Er man uenige så får man diskutere da. Det er jo et diskusjonsforum ikke et prikkeforum.


Kunne ikke vært mer enig


Og jeg har bare èn sånn grønn under avataren min.....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:01   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg liker at man har en mulighet til å "snakke" med andre brukere uten at det er lesbart for hele forumet. Om det er via prikk eller PM spiller ingen rolle, men jeg føler at en PM blir litt mer "høytidlig".

Poeng og farge på prikken er jeg ikke så opptatt av, men jeg setter pris på mer utfyllende tekst enn "Rævhål" og "Bitch".

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 01:29   #15
Mille
Sånn passe snill
 
Mille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved siden av kvadrat
Innlegg: 37
Mille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg liker at man har en mulighet til å "snakke" med andre brukere uten at det er lesbart for hele forumet. Om det er via prikk eller PM spiller ingen rolle, men jeg føler at en PM blir litt mer "høytidlig".

Poeng og farge på prikken er jeg ikke så opptatt av, men jeg setter pris på mer utfyllende tekst enn "Rævhål" og "Bitch".

Signerer!

__________________
Poden 10.10.04
Mille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 01:52   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker

Rødprikking er helt ok. De fleste er så usaklige at det griner av dem uansett, så de bryr man seg fint lite om. Kommentarer som : Kjerring, nek osv. sier mer om den som skriver det, enn det man evt. er uenig om.

Grønne prikker er hyggelig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 03:28   #17
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Prikker er kjekt! En ypperlig anledning til å sende en hyggelig melding, eller til å si ifra at "nå synes jeg du oppfører deg teit!".
En rød prikk med stygge meldinger som bitch og hore og gudene vet, synes jeg ingenting om, og hevnprikker er teit.

Jeg deler ut grønne så ofte anledningen byr seg, og de røde kommer lett om jeg føler for det.
Det har hendt at jeg har fått pm-er på flere sider for røde prikker på et annet forum, og til det har jeg bare en ting å si: Get over it!.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:26   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.112
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Litt av problemet med de røde er rett og slett at folk oppfatter bruken av dem forskjellig. Noen vil bare bruke dem dersom de er RASENDE fordi de syns noen har gått fullstendig over streken. Noen bruker dem rett og slett som det som står i kommentarfeltet: Er du positiv eller negativ til denne meldingen, og sender altså av gårde en rød prikk når de er uenige.

Det er klart at når en person som mener rødprikkene betyr at noen er RASENDE på dem, blir opprørte når de får en rød prikk for å ha uttrykt meningen sin. Og at DE dermed blir rasende. Sånn sett blir en "hevnprikk" eller altså en prikk som sier at nå ble DE sinte, helt forståelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:49   #19
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen bruker dem rett og slett som det som står i kommentarfeltet: Er du positiv eller negativ til denne meldingen, og sender altså av gårde en rød prikk når de er uenige.

Det står positiv/negativ, der står ikke enig/uenig. Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns ikke mye om folk som er negativ til at andre mener noe annet en en selv. Jeg er helst positiv når noen uttrykker uenighet. Negativ kan jeg bli hvis jeg opplever at personen aldri innrømmer forståelse for at en sak har flere sider, eller hvis det brukes flåsete argumenter. Jeg blir ikke negativ på sak.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:18   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.112
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det står positiv/negativ, der står ikke enig/uenig. Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns ikke mye om folk som er negativ til at andre mener noe annet en en selv. Jeg er helst positiv når noen uttrykker uenighet. Negativ kan jeg bli hvis jeg opplever at personen aldri innrømmer forståelse for at en sak har flere sider, eller hvis det brukes flåsete argumenter. Jeg blir ikke negativ på sak.

Men se, der er faktisk folk forskjellige. Noen er negative til at folk gjør ting mot barn som de selv mener er regelrett skadelig, for eksempel. Og jeg blir ganske rød i toppen når noen snakker om å bruke oljefondet til å kjøpe tilbake Statoil, skal jeg love deg! (Iddioter! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no