|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vurderer sterkt i perioder å leie inn hjelp til gulvvask, badvask og støvtørk, men syns det er sure penger å bruke og er i tillegg svært så petinetete med hvordan renholdet skal utføres.
|
|
|
#2 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Heldige du som har hushjelp |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Me har lenge vurdert å leige inn vaskehjelp. Det er liksom temaet arbeidsfordeling av husarbeid som gir flest diskusjonar og som er kjelde til mest gruff og irritasjon har i heimen.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vi har "hvit" vaskehjelp hver 14. dag og vasker ikke huset selv den uken hun ikke er her. :sjusker:
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 03-02-08 kl 16:38. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vi har "svart" vaskehjelp som bruker 2 timer på hele huset. Da betaler vi 200 kroner. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vi har polsk vaskehjelp som kommer hver uke og shiner hele leiligheten. Vi støvsuger og rydder mellom besøkene hennes.
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?
Kr 2000,- for 3 timers jobb!?!? Kan jeg også få jobb hos deg?
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#9 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Jeg er litt sær, så her får ingen vaske annet enn oss som bor her. Skulle så gjerne hatt vaskehjelp, men jeg greier bare ikke å venne meg til tanken på at andre skal gå her og vaske.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Jeg har vaskehjelp hver 14. dag. Forefallende tas ved behov (bad, kjøkken, kosting, flekkfjerning), men ingen helvask mellom øktene.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Jeg ønsker meg også vaskehjelp, men aner ikke hvor jeg skal begynne å lete... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Arg jeg begynner i ene enden og når jeg når til den andre er det bare å begynne igjenn.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vi har svart vaskehjelp hver 14 dag, og det er virkelig verdt pengene sine. Det er ikke sure penger i det hele tatt for meg. Nydelig å komme hjem fra jobb og barnehage på tirsdag, det lukter nyvasket og rent.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Men jobber du den dagen? Jeg ser ikke for meg å orke å gjøre alt det der etter klokka fem på fredagen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Vi har vaskehjelp hver 14. dag. Da vaskes alt skikkelig og det tar ca 5 timer. Så tar vi det som trenges innimellom, men en full vask blir det ikke. Skulle gjerne hatt vaskehjelp hver uke, men foreløpig synes jeg det blir litt vel dyrt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Nei, nei. Er du gal? Jeg jobber ikke, jeg går bare hjemme, så jeg har mer enn nok tid å ta av.
|
|
|
#18 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte "tar dere huset", og skatter du evt for hushjelpen?Jeg drømmer om å ha råd til vaskehjelp. Men når røyken er kuttet, er det første "guilty pleasure" jeg gir meg selv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
seru
|
Og du jobber fullt?
|
|
|
|
#20 |
|
seru
|
Jepp, så var det det å lese igjennom trådene før man blir sjokkskadd...
|
|
![]() |
|
|