Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 16:04   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?

Jeg skal fikse en firmatur, og jeg kommer ikke på andre alternativer enn Teveltunet (meråker).

Det skal være et sted vi kan ligge over (en natt), de må ha et eller annet opplegg/aktiviteter vi kan være med på, og av de som jobber i bedriften er ca 95 % menn. (om det er av betydning vet jeg ikke)
Spatur er ikke et alternativ.

Og før vi sporer av denne tråden til å handle om hvorvidt menn kan ha det hyggelig på spa-tur eller ikke, så vil jeg bare ha sagt at det er sjefen min som spesifikt har sagt at Spa ikke er aktuelt. :neier:

Sist redigert av Kirsebær : 15-02-08 kl 16:26.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:17   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?

Oppdal! Mulighet for rafting og alt mulig.

Gammel 15-02-08, 16:27   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tenkte på noe på oppdal jeg også, men finner ikke noe navn på noe sted.

Gammel 15-02-08, 16:29   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åre har det meste og er nært Trondheim. Selv om Holidayclub er et SPA-hotell finnes det masse andre aktiviteter i tillegg www.holidayclub.se Det er også mange andre flotte steder å overnatte i Åre.
Om man ikke vil kjøre bil kan man også ta tog fra Trondheim. Det går også busser titt og ofte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:33   #5
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg anbefaler også Holiday club i Åre. Vi var overhodet ikke på spa da vi var der. Hotellet er kjempefint og det er uteområdene også!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:34   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Curling er en mulighet på Oppdal. Har prøvd introkurset på jobbtur, stor suksess.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:35   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, jeg tenkte på noe på oppdal jeg også, men finner ikke noe navn på noe sted.

http://sjoarafting.no/

Gammel 15-02-08, 18:50   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Send en mail med forespørsel
http://www.verdalsbruket.no/

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:04   #9
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Røros, Quality Hotel Røros har mange aktiviteter dere kan være med på.
Vauldalen (halvtimes kjøring etter Røros, rett ved Svenskegrensen). Utrolig hyggelig hotel som er familiedrevet. Her har vi vært på scootersafari, middag i gamme, aktivitetsløype, hundespann og mer.

Jeg jobber kun men menn, og alle har vært strålende fornøyd med både Røros og Vauldalen. Oppdal også så klart, men Røros er jo så mye mer koselig.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:57   #10
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg ville valgt Oppdal på sommeren/høsten - rafting, villmarksleir etc. eller Åre på vinteren!

http://www.opplev-oppdal.no/

http://www.oppdalbooking.no/

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 01:29   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Takk for gode tips alle sammen. Alt skal sjekkes ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.