Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mann i USA gravid

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:51   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Mann i USA gravid

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/03/26/530621.html

Hvor skal grensen gå for hvem som skal få barn?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:52   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mann i USA gravid

Jeg syns dumme mennesker burde blitt tvangssteriliserte. IQ-test til folket!

Gammel 26-03-08, 21:55   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo egentlig en dame som har blitt mann. Hvorfor skal det være galt at han/hun/det skal få barn?

I 2008 når man "har lov" å skifte kjønn så burde det hvertfall ikke vært noe tabu at man blir gravid.

Gammel 26-03-08, 21:56   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

JEG ser ikke helt problemet. Om det ikke er noe medisinsk gale med alle hormonene han har tatt for å bli mann som kommer til å skade barnet.

Barnet kommer til å få en mor og en far som elsker h*n uansett.
Hva er galt med at den som føder ser ut som en mann?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:12   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de virker litt identitesforvirret. Kan ikke være sunt å skifte kjønn stadig vekk,hverken pyskisk eller fysisk. Altså så er pappaen mammaen.
Men for alt jeg vet så kan de bli gode foreldre. Men det virker noe ustabilt i mine øyne.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:16   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde ta over for Holmgang Jessica.

Gammel 26-03-08, 22:21   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Men han er jo egentlig ikke mann,ikke fysisk, for han har jo beholdt kjønnsorganene til en kvinne.
Mentalt er han nok en mann og gud som han kommer til å "dø" under fødselen...........
Om ingen kan bli så syke som menn, hvordan vil da en som mentalt er en mann takle event svangerskaps vondter?
(er trøtt og klarer ikke helt å ta dette så seriøst)

Gammel 26-03-08, 22:32   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan klarer du å få med deg alle disse utrolig usannsynlige nyhetene Jessica?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:51   #9
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Leste dette tidligere og tenkte at "han" kan da ikke ha skiftet skjønn på ordentlig når det bare er å droppe noen hormoner så blir "han" kvinne nok til å bli gravid.

De virker identitetsforvirret ja

Gammel 26-03-08, 23:13   #10
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Kanskje vi endelig får svar på spørsmålet om mannfolk ville overlevd en fødsel?

Jeg synes det høres fryktelig komplisert ut å være mann og kvinne på en gang.

Gammel 26-03-08, 23:20   #11
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Mann og mann... Når det einaste som er igjen etter det sokalla "kjønnsskifte" når hormonan vart droppa, er flate bryst, så er det vel ikkje mykje reint fysisk som skulle skilje på ei vanleg kvinne? At han psykisk føler seg som mann kan sjølvsagt bli litt forvirrande, men all den tid han har droppa den siste operasjonen, så har det kanskje vore noko som har ringla i bakhovudet?

Litt identitetsforvirring, ja.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 23:45   #12
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes mest synd på barnet.
Ikke fordi det kommer til å bli fødd av en "mann", men fordi fordi foreldrene går ut med dette.Kunne de ikke fått dette barnet i ro og fred, og levd videre som en famile, uten å lage en sensasjon ut av det?

Faktisk så er jeg ganske enig med Sitron.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 00:02   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arnold?

Iiik, lissom. Se så sjokkert jeg er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 07:46   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns nå ikke "han" kan påstå at han er en mann, jeg - så lenge han har valgt å beholde sine kvinnelige organer, og bevisst sluttet å ta testosteron, slik at "han" kunne bli fruktbar igjen.

Det barnet blir aldeles ikke født av en mann, det blir født av en ytterst kjønnsforvirret kvinne.

Gammel 27-03-08, 07:59   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser stadig over trådtittelen, jeg. "Mann i USA gravid". Rene VG, jo.

Gammel 27-03-08, 08:11   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må si meg enig med Inagh.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:32   #17
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Du burde ta over for Holmgang Jessica.

He he.............. jiiihaaa.....

Må jo lage en overskrift som pirrer nysgjerrigheten

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:34   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

"pirrer nysgjerrigheten" eller "har ingen rot i virkeligheten". Vanskelig balansegang, det der.

Gammel 27-03-08, 08:39   #19
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sært! Syns jeg ser for meg "mannen" på fødestua, sammen med de andre nybakte mødrene

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:55   #20
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns nå ikke "han" kan påstå at han er en mann, jeg - så lenge han har valgt å beholde sine kvinnelige organer, og bevisst sluttet å ta testosteron, slik at "han" kunne bli fruktbar igjen.

Det barnet blir aldeles ikke født av en mann, det blir født av en ytterst kjønnsforvirret kvinne.

Svar

Emneord
gravide menn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.