Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes (Iset eller noen som ser)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 09:15   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Heroes (Iset eller noen som ser)

Jeg bare lurer på om episode 00 inneholder episode 01 også? Er det bare å hoppe på episode 02?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 09:40   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Måtte Google litt.

Nei, det ser ikke ut som om 00 og 01 er helt like. 00 er en såkalt "unaired pilot", dvs en ikke-publisert introduksjonsepisode. Den er nokså lik, men litt annerledes enn 01 - de har altså endret litt på første episode mellom det første utkastet (00) og den endelige første episoden som ble vist (01).

Så hvis du skal være HELT nøye må du laste ned 01, og så se en nesten lik første episode før du går videre.

Eller du kan lese her - dette er en liste over endringene. OBS inneholder kanskje da spoilere!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 09:46   #3
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Jeg kan se 00 og deretter lese liste over endringene, så kan jeg se om det er noe vits i å se 01

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:21   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Finnes det en episode før enern?? Oj den må jeg få lastet ned! Jeg trodde enern var piloten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:10   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Nå har jeg sett nøye på listen over forandringer, og de er ikke store nok til at jeg hadde giddet å se begge. Se gjerne ep 00 istedet for ep 01, men vær da klar over at det er noen forandringer i plottet som er av en viss betydning.

Eksempel: (SPOILER!!!)
Eksempel: Kunstneren skjærer av seg hånden i 00 - mens dette er forandret til at han hentes av ambulansen "bare" pga en overdose. Har man bare sett 00 og så ser 02 direkte vil man jo naturlig nok lure på hvorfor i h* den hånden er på igjen... og kanskje tro han har egenskapene til cheerleaderen?

Men skulle jeg velge hadde jeg sett dem "som ment", dvs 01, 02 etc og droppet hele piloten, fordi den altså kan være forvirrende. Men som en kuriositet å titte på etter noen episoder er den jo sikkert fin da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:14   #6
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Men skulle jeg velge hadde jeg sett dem "som ment", dvs 01, 02 etc og droppet hele piloten, fordi den altså kan være forvirrende. Men som en kuriositet å titte på etter noen episoder er den jo sikkert fin da!

Da må jeg ta ned 01 også da ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:18   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

DET hadde jeg ikke giddet, hvis jeg allerede hadde lastet ned 00! Se den og les linken etterpå, eller kanskje aller best: etter at du har sett 02 i tilfelle det er noe du synes "hang i løse luften". Forandringene er ganske så minimale egentlig altså.

Men hvis man ikke hadde lastet ned NOEN av dem ennå så hadde jeg valgt 01-02-etc.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:01   #8
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Men hvis man ikke hadde lastet ned NOEN av dem ennå så hadde jeg valgt 01-02-etc.


Da så, da har jeg endelig bestemt meg (siden jeg har 00 og ikke 01) så starter jeg med 00.
Da er det vel i grunnen bare å sette i gang og la seg rive meg. Nå bør den være like bra som dere sier altså!

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no