|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøtthttp://www.moss-dagblad.no/krim/article3300239.ece
Høres ut som et fantastisk sted å jobbe.
![]() |
#2 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttEr det mulig!
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttJeg blir så provosert av slike folk, at jeg får ikke sagt det. |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttJeg skjønner ikke helt motivasjonen jeg da. Hvorfor skulle de lure han? Å ha så lite respekt for andre mennesker er jo virkelig bekymringsfullt.
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttFy søren, at det går an! En ting er at sjefen hans oppfører seg slik, men det var jo ingen av de andre kollegaene (som tydelig viste) som sa fra heller. Stakkars mann! At han mista jobben var kanskje like greit, der hadde ikke jeg jobba frivillig.
![]() |
#6 |
re:designer
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttOverrasker meg egentlig ikke. Har selv blitt lurt til å spise kjøtt av mennesker som vet jeg er vegetarianer. Og det etterpå at jeg har forhørt meg om hva det inneholder. Ikke så farlig men helt høl i hue fordet. Hva om noen lurer mennesker med allergi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttMener han mistet jobben fordi han mistet sertifikatet og fordi han jobbet som sjåfør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttDette er jo en gammel sak. Husker jeg leste om den da den var ny. Mannen mista jobben fordi han var sjåfør og dermed ikke kunne fortsette etter at han mista sertifikatet.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøtt
Husker jeg rett når jeg minnes at mannen mistet sertifikatet som en indirekte årsak til at han ble lurt til å drikke alkohol? Han hadde ikke forstått at han var beruset og så kjørt hjem, eller noe slikt?
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Nettopp! Alt kommer kanskje ikke frem i media, men det ser jo ut til at sjefen og kollegene har ødelagt livet til en mann og sluppet unna uten noen form for "straff", mens offeret har mistet mye. Jeg fatter ikke at det går an!
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Joda, det stemmer, og moralsk er dette selvsagt fullstendig forkastelig på alle plan - både at de lurte han i utgangspunktet og at de ikke sa fra da han satte seg inn i bilen. Men jeg fikk bare et inntrykk av at mange trodde at de etterpå "bare" sa han opp helt vilkårlig, for å fortsette å være slemme. Så enkelt var det jo ikke - uten at det gjør saken det minste bedre.
![]() |
#12 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttUtrolig dårlig gjort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttDet er så respektløst at jeg har problemer med å tro at de skjønte hvor ille det var. Det er nok mange kristne og ikke-religiøse som ikke forstår hvor alvorlig det er for en troende muslim å spise svinekjøtt eller drikke alkohol. (Ikke at det gjør saken noe bedre, altså.)
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttUtrolig respektløst og fælt. Det minner jo også om behandlingen en del allergikere og folk på spesielle dietter opplever. "Neeeeeida, det er ikke nøtter i den", liksom. Jeg møter så mange godt voksne folk som ikke respekterer eller tror på allergi, og eldste broren min har blitt virkelig syk flere ganger pga at folk setter sitt eget behov for at alle smaker på kaken deres høyere enn respekten for andres valg og/eller helse.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøttHaha, Fnatten! Nei, det er ikke greit.
![]() |
|
|