Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jif mopp-pris?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 13:20   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jif mopp-pris?

Hva er prisen på Jif microfiber mobb flis? Jeg så reklamen (ikke påvirket av reklamen, nei ) og tenkte at det måtte greit å ha en mobb som er til fliser når hele ene etagen er flislagt. Jeg må si jeg fikk bakoversveis når jeg betalte i kassa. 179 kr for en mopp! Jeg spurte om det virkelig kunne stemme og det ..... ..... som satt i kassa svarte bare: Det ser sånn ut. Jeg var rasende men hadde barn med som måtte do. Hadde ikke tid til å diskutere måtte bare hjem før det skjedde en ulykke. Noen som vet hva prisen er?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:12   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Jeg mener å ha sett den på meny her til 79,-. Men jeg garanterer ikke at jeg husker rett altså.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:15   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Jeg mener å ha sett den til 119.-

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:17   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Om dette er kun moppen, ikke med stativ, er det dyrt synes jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:28   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Det er kun moppen, uten stativ. Jeg syns det var er veldig høy pris. Det kan ikke være riktig.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:31   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Jeg tror dessverre at det stemmer, sist jeg skulle kjøpe tørrmopper så stusset jeg veldig over prisen på denne flisemoppen. Husker ikke summen, men den var dyr.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:32   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Her på btuikken kostet de nye settet med nye moppesatnga og med en mopp eller 2.
235 kr.
la merke til det på 3 forskjellige butikker

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:37   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Prisen vil jo variere alt etter hvor du kjøper den.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:39   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Og så lurer jeg litt på hva du var så rasende for? Du har jo full anledning til å undersøke prisen før du kjøper den, og om de slår inn en vare du syns er for dyr så kan den alltids slås ut igjen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:44   #10
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Ja, de er visst så dyre!
Elsker jiffmoppen min, men synes det er så kjipt å kjøpe ny mopp, pga prisen..



Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg var rasende men hadde barn med som måtte do. Hadde ikke tid til å diskutere måtte bare hjem før det skjedde en ulykke.

Diskutere? Hva?
Dette er da ikke noe ekspeditøren kan noe med.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:45   #11
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og så lurer jeg litt på hva du var så rasende for? Du har jo full anledning til å undersøke prisen før du kjøper den, og om de slår inn en vare du syns er for dyr så kan den alltids slås ut igjen.

Det stod ikke noen pris der hvor varen hang. Når jeg kom til kassen var jeg litt uoppmerksom (hadde et barn som måtte på do) når varen gikk gjennom kassen og rakk ikke å spørre før den var slått inn. Betalte, kastet et kjapt blikk på kvitteringen og ser prisen. Jeg spør kasseren om prisen virkelig kan stemme. Responsen da var: "Det gjør vel det" med et skuldertrekk. Han prøvde ikke å sjekke opp om prisen kunne stemme. Dessverre hadde jeg ikke tid til å sjekke mere da jeg hadde med meg et barn som måtte på do, der og da. Vi måtte bare forte oss hjem og få ungen på do. Jeg syns det var en dårlig kundebehandling.

__________________
Propella

Sist redigert av Propella : 24-06-08 kl 22:52. Årsak: Skrivefeil
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:47   #12
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det stod ikke noen pris der hvor varen hang. Når jeg kom til kassen var jeg litt uoppmerksom (hadde et barn som måtte på do) når varen gikk gjennom kassen og rakk ikke å spørre før den var slått inn. Betalte, kastet et kjapt blikk på kvitteringen og ser prisen. Jeg spør kasseren om prisen virkelig kan stemme. Responsen da var: "Det gjør vel det" med et skuldertrekk. Han prøvde ikke å kjekke opp om prisen kunne stemme. Dessverre hadde jeg ikke tid til å sjekke mere da jeg hadde med meg et barn som måtte på do, der og da. Vi måtte bare forte oss hjem og få ungen på do. Jeg syns det var en dårlig kundebehandling.

Han burde kanskje vært mer medfølende, men jeg kan ikke se at du har andre enn deg selv å være rasende på. Det var jo du som ikke hadde tid til å vente på at det ble avklart.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:52   #13
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Han burde kanskje vært mer medfølende, men jeg kan ikke se at du har andre enn deg selv å være rasende på. Det var jo du som ikke hadde tid til å vente på at det ble avklart.

Jeg hadde ikke tid å bruke på en som ikke gidder å gjøre jobben sin. Han kunne bare ropt på en annen som kunne ha sjekket prisen. Det kunne jeg fint ha ventet på. Det gadd han ikke. Han så bare fullstendig tomt på meg og gjorde ikke noe jeg spurte om denne prisen virkelig kunne stemme og gjorde absoulutt ikke noe for å finne ut om det var riktig. Lokalbutikken her er kjent for sine feilprisinger. Jeg syns at det er dårlig kundeservice.

Nå tenkte jeg bare høre om noen viste prisen på moppen for å se om det var riktig eller feil.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 23:00   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Det er jo ingen som kan svare på det med mindre de vet akkurat hvilken butikk det er, Propella. Prisene kan jo variere enormt. Ta med lappen tilbake og spør, da vel. Du får sikkert pengene tilbake om du ikke har åpnet pakken.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 23:02   #15
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jif mopp-pris?

Jeg var og kjøpte den vanlige moppen i stad,den kostet ca 150 kr.Så flismoppen koster nok 179 kr ja.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no