|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Hva skal jeg gjøre med musa mi?Jeg har flyktet fra det kokvarme loftet og nå ligger to søte små og sover i stua. Terrassedøra ut fra stua sto oppe litt for luft, mens jeg snakket i telefonen på kjøkkenet. Resultatet er at disse morderkattene har dradd inn en livredd liten mus. Den har någjemt seg bak en dokhylle og morderkattene har gitt opp og slenger seg slappe på terrassen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Da jeg leste overskrften tenkte jeg på noe helt annet enn en redd mus fanget av en katt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?
Ja jeg tenkte nok litt koffert jeg også
|
|
|
#9 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Nå skulle jeg akkurat til å spørre hva en dokhylle var |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Først tenkte jeg koffert... Så tenkte jeg data... Det var nesten så jeg ble skuffa da jeg skjønte det var en levende mus det var snakk om.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Hey, når du klager over en mus som ikke oppfører seg, og i tillegg inviterer fedre til andre brukere innom - da må du forstå at vi tenker koffert her!
|
|
|
#13 |
|
Vaklende
|
aC annonserer etter hunks som kan bidra med fysisk arbeid av ukjent karakter, og får 19 seriøse svar før noen antyder koffert. JEG stiller et heeeelt uskyldig spørsmål her, og blir nærmest trakassert :fornærmet: Sist redigert av Balanse : 06-07-08 kl 11:16. Årsak: Rettet noen morsomme nattlige skrivefeil |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamelkonsument
|
|
|
|
#17 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Få kattene inn og lukke døren, slå av lyset, legg deg, så går det ikke lange stunden før kattene har fått tak i den. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Du vet, det handler om det inntrykket man gir av seg selv i forumet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?Har soveromsdoeren lukket?
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Re: Sv: Hva skal jeg gjøre med musa mi?
Jeg har vært en svak person og gitt etter for tryglende familie med 7 katter (fordi de ikke har kommet seg tidsnok til dyrlegen for sterilisering).
På grunn av varmen sov vi i stua i natt, og måtte ha oppe noen luker (altså vindu eller dør). Alternativet var å ikke sove, og da valgte jeg å ta risikoen på"besøk".
Har du lært dem å holde byttet utenfor, eller sulteforer du dem slik at de spiser opp med en gang? |
|
|
|
![]() |
|
|