Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trekker tilbake det jeg sa

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 13:03   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trekker tilbake det jeg sa

Om at det er så mye lettere om sommeren. For da trenger man ikke kle på ungene flere lag med ull og yttertøy og tunge støvler osv.

For en idyllisk tanke. Vi bare står opp, tar på en shorts og hopper i crocs og går ut i hagen.

Men, det stopper jo ikke der.

Neida. Man står opp, kler på seg, spiser frokost i hagen. Skifter klær igjen, så spiser man en is, skifter klær igjen, så roter man med noe vann og blir våt, men ok, det er varmt og sol, så det får gå. Så må alle klærne av begge ungene igjen, for innsmørning av seig gusje over hele kroppen. Så på med klærne igjen, så på badestranden, av og på med våte klær, ny smørning av seig gusje over hele kroppen x 2. Så er det seig gusje over hele kroppen min. Osv osv.

Veldig mye lettere liksom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.