|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hverdagsglamour?Jeg kjeder meg veldig på arbeid og sitter bare her og finner på ting for å få tiden til å gå før jeg kan stemple ut.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hverdagsglamour ?Har du link til bloggen du snakker om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hverdagsglamour?
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hverdagsglamour?Hverdagsglamour ja, jeg fikk nettopp en hyggelig tilbakemelding fra ei dame jeg kjenner.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hverdagsglamour?Tja. Her om dagen hadde jeg på kjole, og Amidriels datter ble visst sjokkert av synet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hverdagsglamour?Jeg har kjedelig uniform på jobben min. Når jeg har fri, overkompenserer jeg for alt det er verdt. Jeg bruker alltid kjole når jeg er i sivil, tar gjerne på rød leppestift og høyhæla sko for å hente i barnehagen eller ta ut søpla. Jeg elsker litt hverdagsglamour.
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hverdagsglamour?PS: Det er ikke meg på avatarbildet.
![]() |
#10 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er omtrent samme beskrivelsen som jeg har på hverdagsluxus
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hverdagsglamour?Jeg prøver å gå mye med kjole (har hvertfall nok av de i skapet
![]() |
#12 |
Tante Sofie
|
Supert. Jeg er hårsjuske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
blid
![]() |
#14 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hverdagsglamour?Jeg er også ivrig leser av den bloggen, men er ikke helt sikker på om jeg får til hverdagsglamouren alltid. Jeg sminker meg stort sett hver dag, bortsett fra nå om sommeren, men det har jeg gjort siden ungdomsskolen, så det føles ikke særlig glamorøst. Jeg bruker litt ekstra gode produkter i dusjen (dusjsåpe, peeling, frisørsjampo) og forsøker å få tid til bodylotion hver morgen, favorittproduktene er for tiden fra l'Occitane. Jeg bruker ofte kjoler og skjørt og høye hæler. Jeg unner meg selv et glass vin ganske så ofte, gjerne i badekaret. Jeg bruker aldri "hjemmeklær" som joggebukse (men det hender jeg tasser rundt i pysj etter et kveldsbad). Jeg unner meg av og til en ny CD, en ny bok eller et glossy magasin, jeg tenner stearinlys, jeg bruker en liten dæsj parfyme eller bodyspray hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
Enig.
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hverdagsglamour?Glamour og glamour - i likhet med flere her føler jeg meg i alle fall mer vel med litt ordentlige klær, smykker og sminke selv på de gråeste hverdager.
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hverdagsglamour?Jeg er ikke flink nok, og det irriterer meg. Jeg har en kollega som er helt utrolig flink med klær og tilbehør, hun har en helt egen og personlig stil og det er herlig gjennomført. Jeg har lyst til å bli litt mer som henne, for de gangene jeg tar meg tid til å pynte meg litt ekstra så føler jeg meg veldig fin og flott.
![]() |
#18 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hverdagsglamour?Jeg har ikke glamourgenet. Jeg synes bloggen til glamourbibliotekaren er fin, men det er ikke akkurat meg, og jeg har egentlig ikke noe stort ønske om å være mer glamorøs heller.
![]() |
#20 |
*_*
|
Word. Sånn bortsett fra at jeg ikke kler rød lebestift, så det blir lipgloss med farge i steden. Og solpudder.
![]() |
![]() |
|
|