|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
High School MusicalVi har en herlig diskusjon i heimen her. Sist redigert av Mandarin : 03-10-08 kl 11:48. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: High School MuscialDet er greit å ta en prat med ungene om at dette bare er film og at den virkelige verden ikke fungerer helt slik, men utover det er det genial underholdning for små barn som begynner å interessere seg for litt annet en tegnefilmer og kosebamser.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: High School MuscialJeg og jentene digger High School Musical og vi gleder oss allerede til nr. 3 som kommer i oktober. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: High School MuscialHva? Begynner ikke hele skolen å synge og danse i friminuttene i den virkelige verden?
|
|
|
#7 |
|
Sv: High School MuscialJada,masse god musikk og dans og søte gutter. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: High School MuscialJeg syns personlig det er crap, men det hindrer meg likevel ikke i å stortute hver gang jeg ser slutten på 2'ern. Jeg tror ikke jeg har sett 1'ern.
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: High School MuscialHSM er jo veldig gøy da, forvrengte bilder får de jo mange andre steder også og kanskje verre en dette, og tenk da High School Musical on ice
|
|
|
|
#11 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Sv: High School MuscialJeg har ikke noe problem med at min datter på snart 6 år elsker High school musical. Vi skal faktisk på HSM Disney on ice på lørdag!
|
|
|
#12 |
|
Sv: High School MuscialNeida,tuller ikke.Har til og med cd'ene vi. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: High School MuscialHvorfor kan man ikke fortelle ungene hva man synes om sånt? Jeg er veldig opptatt av å gjøre de klar over egen smak, hva de liker og ikke liker, og spør alltid hva de synes om musikk jeg spiller for de. Da er det jo helt normalt at jeg også forteller hva jeg liker og ikke liker? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: High School Muscial
Been there, done that, barely survived. Overpriset SØPPEL! Elendig møl uten mening, sammenheng eller snev av skuespillertalent, godt krydret av plastcaps til 140 kroner og bamser til 240 kroner stykket fallbydd fra hvert et ledig hjørne i bygget. Mein gott!
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: High School Muscial
Men følgespotene var bra, ja? |
|
|
|
![]() |