Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 23:56   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

High School Musical

Vi har en herlig diskusjon i heimen her.
Jeg mener High School Musical er søppel og crap, og min mann mener jeg da er en gammel sur dame. Stemmer dette?
Han mener jeg kan ikke sitte å si slikt, jeg som har sett Grease 43 ganger og Dirty Dancing 21 ganger.

Jeg derimot, mener at det er vår plikt som voksne å informere våre barn om hvor forvrengt bilde disse filmene gir av virkeligheten osv. Selvsagt skal de få lov å se 42 ganger osv, men de skal vite hva jeg mener om filmen.

"You don´t have a case" - sier mannen når jeg skriver dette innlegget.

Må legge til:
Jeg ville selvsagt aldri si til mine barn at det er søppel, med mindre de var blitt 15 år.
Jeg ville selvsagt ordlegge meg anderledes og se an alderen.
Sånn. Jeg er ikke helt gal. Bare litt.

Sist redigert av Mandarin : 03-10-08 kl 11:48.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 23:58   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High School Muscial

Det er greit å ta en prat med ungene om at dette bare er film og at den virkelige verden ikke fungerer helt slik, men utover det er det genial underholdning for små barn som begynner å interessere seg for litt annet en tegnefilmer og kosebamser.

Gammel 02-10-08, 23:59   #3
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og jentene digger High School Musical og vi gleder oss allerede til nr. 3 som kommer i oktober.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 23:59   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det er der jeg faller av. Digger du det også?

Gammel 03-10-08, 00:01   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hils mannen og si at det er søppel og crap. Fullstendig. :ung:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 00:01   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva? Begynner ikke hele skolen å synge og danse i friminuttene i den virkelige verden?

HSM er ikke noe jeg har et stort behov for å se på, men jeg har problemer med å se hva som gjør det verre enn andre filmer/TV-programmer for barn i den aldersgruppen?

Gammel 03-10-08, 00:02   #7
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jada,masse god musikk og dans og søte gutter.
(Ikke digger rått lissom,men har sett filmene flere ganger med jentene og syns det er koselig)

Gammel 03-10-08, 00:02   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns personlig det er crap, men det hindrer meg likevel ikke i å stortute hver gang jeg ser slutten på 2'ern. Jeg tror ikke jeg har sett 1'ern.

Gammel 03-10-08, 00:02   #9
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HSM er jo veldig gøy da, forvrengte bilder får de jo mange andre steder også og kanskje verre en dette, og tenk da High School Musical on ice

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 00:03   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jada,masse god musikk og dans og søte gutter.
(Ikke digger rått lissom,men har sett filmene flere ganger med jentene og syns det er koselig)

God musikk. You're kidding?

Gammel 03-10-08, 00:03   #11
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke noe problem med at min datter på snart 6 år elsker High school musical. Vi skal faktisk på HSM Disney on ice på lørdag!

Min holdning til dette, er at det viktigste man kan gjøre i en barneoppdragelse er å utstyre barna med riktige normer og moraler slik at de selv kan avgjøre hva som er riktig og hva som er forvrengt og galt. Har de riktige "verktøyene" med seg i sin baggasje spiller det ingen rolle om de ser på filmer som High School Musical. Selvsagt kan de ikke se hva som helst, men disse filmene synes jeg er ganske uskyldige og harmløse.

Jeg har selv sett Dirty Dancing, Pretty Woman, Grease, lest Topp, Starlet, Romantikk og annet kliss og synes det har blitt et ganske ok menneske av meg allikevel.

Gammel 03-10-08, 00:05   #12
nikki

nikki sin avatar

Standard

Neida,tuller ikke.Har til og med cd'ene vi.

Gammel 03-10-08, 00:05   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

...men jeg skal ærlig innrømme at det opprinnelig var planen å ta med gutta på Spektrum en svipp, show er show og alltids en opplevelse for småtrolla.

Gammel 03-10-08, 00:06   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er det verste drittet som finnes (det og Hanna Montana), men det kunne ikke falle meg inn å fortelle eldstemann, som for øvrig digger serien, det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 00:07   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hvorfor kan man ikke fortelle ungene hva man synes om sånt? Jeg er veldig opptatt av å gjøre de klar over egen smak, hva de liker og ikke liker, og spør alltid hva de synes om musikk jeg spiller for de. Da er det jo helt normalt at jeg også forteller hva jeg liker og ikke liker?

Gammel 03-10-08, 00:08   #16
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

tenk da High School Musical on ice

Been there, done that, barely survived. Overpriset SØPPEL! Elendig møl uten mening, sammenheng eller snev av skuespillertalent, godt krydret av plastcaps til 140 kroner og bamser til 240 kroner stykket fallbydd fra hvert et ledig hjørne i bygget. Mein gott!

Gammel 03-10-08, 00:08   #17
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg er et gammelt troll. :innser:

Gammel 03-10-08, 00:10   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg er et gammelt troll. :innser:

Slett ikke.

Gammel 03-10-08, 00:10   #19
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Og der kom Mauser med fersk rapport. Takk. Takk.

Gammel 03-10-08, 00:11   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Been there, done that, barely survived. Overpriset SØPPEL! Elendig møl uten mening, sammenheng eller snev av skuespillertalent, godt krydret av plastcaps til 140 kroner og bamser til 240 kroner stykket fallbydd fra hvert et ledig hjørne i bygget. Mein gott!

Men følgespotene var bra, ja?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.