|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeJeg blir gal - Vi skal ha beltestol til storebror.
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeJeg er i akkurat samme situasjon, så jeg følger intrisert med.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeHar jo sett litt på tester - cybex soulution x og Römer kid plus har scoret godt på tester.
|
|
|
#4 |
|
Ute på tur
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi har Maxi cosi Rodi XR i begge bilene og er veldig fornøyd. Vi valgte denne da den scorer bra i tester og blir anbefalt av bilstol gururer på NM/FP.
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeMe er veldig fornøyde med Britax Kid. Storesøster kjem relativt høgt opp og nakkestøtta gir god komfort ved soving.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi og storesøster er fornøyd med Britax Römer Kid Plus.
|
|
|
#7 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi har cybex soulution x. Vi kjøpte den på NAF-butikken. Vi er veldig fornøyd - og snuppa også
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi har en Britax Kid Plus, og er så fornøyde at vi skal ha en til.
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velge
Denne har vi også. Og vi er godt fornøyd med den. Jonas sitter/sover veldig godt i den, den er enkel å flytte og trekket er enkelt å ta av for vask.
|
|
|
#10 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeEtter intens leting etter den beste stolen endte vi opp på Britax kid plus, |
|
|
|
|
|
#12 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeBritax Kid Plus er favoritten her også. Vi har den i besteforeldrebilen så den er ikke så ofte i bruk, men det blir nok en slik i vår bil også, når hun skal snues framovervendt om en stund.
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velge
Ja, det ser man bla. i denne testen:
|
|
|
#14 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi har en recaro youngsport og en cybex solutionx. Begge er gode stoler, førstnevnte har fempunktssele enda og står tyngre i setet enn cybexen. Litt usikker på om tyngde utgjør noen sikkerhetsmessige forskjeller? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeVi har dette setet, og er fornøyd med det. |
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeRecaroen og andre tunge stoler ville jeg ikke valgt, i en kollisjon vil jo barnet bli klemt mellom setet og selen, så lettere beltestoler er bedre.
|
|
|
#17 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Re: Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velge
Det har jeg lyst til å vite mer om, hvor har du dette fra? Jeg har kontaktet Trygg Trafikk om dette og de kan ikke si at tyngden på stolen har noen forskjell. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgehttp://www.foreldreportalen.no/forum...cybex+solution
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgehttp://www.naf.no/Forbrukertester/Ba...l-ifolge-ADAC/
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Beltestol - hvilken stol bør jeg velgeJa - har sett på den. Jeg synes ikke den ser så veldig behagelig ut den der jeg da. Og det finnes jo andre stoler som scorer like bra på tester også (men de selges ikke på NAV-butikken og fortelles ikke om på NAF's sider
|
![]() |
|
|