Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ipod eller mobil

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 20:20   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ipod eller mobil

Jeg ønsker å høre musikk når jeg går. Jeg har alltid mobilen med, selv om jeg fyller førti om ett år
Så det jeg lurer på, er om jeg bør kjøpe en ipod eller om jeg skal kjøpe en ny mobil med spiller (for det finnes vel så vidt jeg har forstått?)
Mobilen min er pre-glasnost-modell, og ryker vel snart. Jeg har ikke behov for ENORM kapasitet i mengde musikk.
Noen som kan si noe vettugt om hva jeg bør gjøre, hva jeg bør se etter og tenkte over før et slikt kjøp? Og så er det budsjett: Ikke over 7-800 kroner....

Gammel 22-10-08, 20:22   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipod eller mobil

Du får vel bare ipod shuffle til det budsjettet, og det ville jeg ikke hatt.

Ellers lurer jeg på det samme.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 21:14   #3
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Jeg ønsker meg denne til jul:

Jeg har gode erfaringer med Creative, og har sjønt at det er spilleren for oss som ikke MÅ ha Ipod. Denne har kommet godt ut i tester og har det store fordelen at den har FM radio og!

Nettpris på Spaceworld (de er billigst; jeg har sjekket!):
2GB 609,-
4GB 789,-
8GB 979,-
16GB 1399,-

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 00:38   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ipod eller mobil

iPod Nano med 4GB får du til 699,- og med 8GB til 899,- det ene stedet jeg raskt sjekket nå. Så jeg ville absolutt hatt en slik ja.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 01:00   #5
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Du, det finnes andre ting enn Ipod. Jeg kjøpte en 30 Gb Creative spiller med 2 tommers skjerm til ca halv pris av hva den helt like Ipoden kostet. Med på kjøpet slapp jeg Itunes.

Gammel 23-10-08, 01:47   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en mp3-spiller av merket iAudio med utrolig bra lyd. Da jeg kjøpte en ipod til over tre lapper til min kjære til jul i fjor må jeg si at jeg ble rimelig sjokkert over lydkvaliteten. Jeg synes den var mye dårligere enn på min eldre modell av iAudio til en brøkdel av prisen.

Gammel 23-10-08, 08:53   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Mobil med minnekort og kamera. En dings i stedet for tre, den er alltid med, minnekort koster ingenting lenger (så du kan ha flere hvis det blir for trangt med plass), og lyden er stort sett mer enn grei nok.

Gammel 23-10-08, 09:10   #8
Left
Passiv

Standard

Sony Ericsson W902 - veldig bra kamera, samtidig som det er en walkman-mobil.
Den koster nok mer enn budsjettet ditt, men nå hadde du ikke fått så mye til telefon for 700,- heller, og her får du et kinderegg for voksne - 3 ting på en gang

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 21:28   #9
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en gammel creative mp3spiller nå, og den er god nok for meg, men alle sangene forsvant fra den plutselig, og jeg finner de ikkke igjen. Har prøvd å spille inn på nytt, men ikke søren om det kommer lyd ut.

Så mp3 eller ipod, det er det samme for meg. Finns det Nokiatelefoner med musikk på?

Gammel 23-10-08, 21:30   #10
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Du, det finnes andre ting enn Ipod. Jeg kjøpte en 30 Gb Creative spiller med 2 tommers skjerm til ca halv pris av hva den helt like Ipoden kostet. Med på kjøpet slapp jeg Itunes.

Hva betyr "med på kjøpet slapp jeg Itunes?" FOr resten av det du skev var interessant. Hva kostet den?

Gammel 23-10-08, 21:33   #11
Left
Passiv

Standard

På iPod må du vel bruke iTunes for å få over musikk på spilleren.

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 21:35   #12
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Ipod eller mobil

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

iPod Nano med 4GB får du til 699,- og med 8GB til 899,- det ene stedet jeg raskt sjekket nå. Så jeg ville absolutt hatt en slik ja.

Hvor finner du den prisen?? Trenger ny iPod etter at jeg glemte min på flyet. Jaja, noen fikk en veldig billig ny iPod

Gammel 23-10-08, 21:41   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ipod eller mobil

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Hvor finner du den prisen?? Trenger ny iPod etter at jeg glemte min på flyet. Jaja, noen fikk en veldig billig ny iPod

http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spiller

Nesten øverst og nesten nederst.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 06:58   #14
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hva betyr "med på kjøpet slapp jeg Itunes?" FOr resten av det du skev var interessant. Hva kostet den?

Min kostet 1500.-, men den modellen er visst gått ut av produksjon.

Gammel 24-10-08, 08:10   #15
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker å høre musikk når jeg går. Jeg har alltid mobilen med, selv om jeg fyller førti om ett år

Hva har det med saken å gjøre?
:41 år og går aldri tur uten mobilen eller iPoden:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:43   #16
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Assa, hehe. Det er greit å skrive det høyt av og til, av terapeutiske grunner. La Luna, har du den på nattbordet når du sover? Og med på badet når du dusjer?

Gammel 28-10-08, 13:47   #17
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg iPod nano med bursdagspenger jeg fikk til 40-årsdagen, og nå klarer jeg omtrent ikke å gå tur uten å ha den med. Det har blitt såpass at jeg nå har skaffet meg iPod-shuffle til trening. Det dumme med Nano-en er at man må bruke et svært armbånd på den til trening, og den var litt ubehagelig etter hvert som jeg trengte flere lag når jeg skulle løpe tur. Shufflen er grei til trening, men jeg savner muligheten til å kunne høre på hele plater (jeg har lastet opp "trenings-spilleliste"), så jeg kommer nok ikke til å kvitte meg med Nanoen med det første.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 14:04   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i min lille grønne Shuffle, og har den alltid med. Og mp3-spiller på mobilen. Ergo er jeg dekka om en av dippeduttene skulle gå tom for batteri når jeg er i prekære "må ha musikk i ørene"-situasjoner, som på Oslo City eller t-banen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 14:06   #19
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Assa, hehe. Det er greit å skrive det høyt av og til, av terapeutiske grunner. La Luna, har du den på nattbordet når du sover? Og med på badet når du dusjer?

Nei, det har jeg ikke, men det hadde jeg ikke da jeg bare var i 30-åra heller.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 14:07   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har med mobilen på badet og soverommet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.