Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes det grønne ullbodyer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 12:26   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det grønne ullbodyer?

Til toåring? Noen som har sett det?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:27   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det grønne ullbodyer?

Krokfanten har mener jeg. Og Troll har hatt.

Jeg har farget lyseblå med kaktus farge og de ble superfine.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:31   #3
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Flo er litt kul
Standard

Bånsull har iallefall grønn med smale hvite striper. Kjempegode bodyer!!

Gammel 29-10-08, 12:34   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Krokofanten hadde en fin en i sin nettbutikk, men den var dessverre utsolgt i str. 90.

Gammel 29-10-08, 12:37   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarn har vel også med grønt i i hvertfall.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:38   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nøstebarn har vel også med grønt i i hvertfall.

Men Nøstebarn må håndvaskes? Det gidder jeg ikke.

Gammel 29-10-08, 12:39   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg håndvasker ikke nøstebarn Men er veldig forsiktig med å bruke nøstebarn sitt vaskemiddel og stoler egentlig bare på min AEG maskin.

Gammel 29-10-08, 12:43   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarnklær takler utmerket ullprogrammet i min maskin i hvertfall. Det tror jeg kommer litt an på maskinen - i mammas maskin krymper de 3 hakk tvert.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:43   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Finnes det grønne ullbodyer?

Jeg bruker kun Ullrich såpen fra Nøstebarn på Nøstebarnklærne, og vasker dem på ullprogrammet med kaldt vann i min maskin, den har ullvugge og kaldt skyllevann (det er viktig at skyllevannet har samme temp., altså kaldt, ikke 40 grader liksom). Det går helt utmerket.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:48   #10
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi har grønn Devold-ullbody.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:03   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg håndvasker ikke nøstebarn Men er veldig forsiktig med å bruke nøstebarn sitt vaskemiddel og stoler egentlig bare på min AEG maskin.

Håndvasker ikke jeg heller. Ullprogram i min maskin med skånetrommel, og vaskeposer på det jeg er mest redd for.

Venter forøvrig på orange body fra Nøstebarn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:27   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Bånsull har forresten også grønn body.

(Og Nøstebarn skal få inn en turkis en, i tillegg til den grønne.)

Gammel 29-10-08, 13:44   #13
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Janus har grønt i år. Jeg har kjøpt til Junior, både longser og krinkelullsett. Vil tro de har body også.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:49   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Janus har grønt i år. Jeg har kjøpt til Junior, både longser og krinkelullsett. Vil tro de har body også.

Å ja, den grønnfargen er så fin! Jeg tror ikke jeg har sett body i den.

Gammel 29-10-08, 13:50   #15
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her kjører vi ullprogram og flytende Milo på alt fra Nøstebarn og det har gått veldig fint.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 14:08   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tom & Trine ullbody i ecru blir knallfin farget i mosegrønn! Det ligger en egen tråd med bilde av det en eller annen plass.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 14:12   #17
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å ja, den grønnfargen er så fin! Jeg tror ikke jeg har sett body i den.

Det er nok du som har rett. Så på janus.no nå og fant ikke body, bare longs og krinkelull. Det er nok en grunn til at jeg kjøpte den brun/hvitstripetebodyen og ikke en grønn når jeg tenker meg om. Krinkelullsettet var forresten utrolig deilig og Junior ble usedvanlig kjekk i det. Anbefales!

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 14:19   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for tips! Krokofanten hadde en fin en i sin nettbutikk, men den var dessverre utsolgt i str. 90.

Krokofanten skal bytte undertøysleverandør i løpet av vinteren pga. ustabile leveranser fordi vi er så liten aktør og blir nedprioritert på ullmarkedet på undertøysbiten som blir produsert i Norge, så dessverre ikke mer igjen i str. 90 av undertøysbody i grønt. Ikke har jeg mer igjen på lageret mitt hjemme heller dessverre. Den grønnfargen til Krokofanten er helt herlig, så jeg skal i alle fall stå på for at vi får inn igjen den. Veldig populær. Men Krokofanten har masse annet fint i grønt da, så det er bare og si fra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 14:23   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Her kjører vi ullprogram og flytende Milo på alt fra Nøstebarn og det har gått veldig fint.

Jeg ble frarådet på det sterkeste å bruke milo på nøstebarn sine klær. Fordi milo har fett fjernende egenskaper og tar ut all lanolinen som er igjen i det ubehandla ullen.

Så jeg kjøpe en STOR flaske med flytende vaskemiddel hos Nøstebarn. kommer nok ikke til å kjøpe ny i år ihvertfall. Og jeg bruker den på all ullen.

Gammel 29-10-08, 14:56   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg ble frarådet på det sterkeste å bruke milo på nøstebarn sine klær. Fordi milo har fett fjernende egenskaper og tar ut all lanolinen som er igjen i det ubehandla ullen.

Så jeg kjøpe en STOR flaske med flytende vaskemiddel hos Nøstebarn. kommer nok ikke til å kjøpe ny i år ihvertfall. Og jeg bruker den på all ullen.

Ja, de på Nøstebarn sier at man overhodet ikke skal bruke Milo el. på ulltøyet dems. De selger Ullrich ullsåpe, vi bruker også den på all ull, vi har i hovedsak bare ubehandlet, og jeg synes ikke den er dyr. Den er veldig drøy, og vi bruker bare bittelitt i hver vask.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.