|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg ble helt satt ut da vi så siste programmet av Kvitt eller dobbelt i går. GUtten som gikk opp i Olsenbanden var jo helt utrolig flink! Sist redigert av TBM : 24-11-08 kl 01:40. |
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg er enig med deg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?En del spørsmål synes jeg var merkelige, både til barn og voksne. F.eks. det fylkespørsmålet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Det spørsmålet var helt kurant da, for det var jo faktisk en frase i en av filmene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg er helt enig i at det var et i overkant vanskelig spørsmål. Særlig med tanke på at såpass små barn ikke kan alle fylkene enda. Jeg ble også helt satt ut over hvor lei seg han ble, men trøstepremien var jo veldig stas.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?
Satt nesten og gråt jeg også over den lille fyren som var så utrolig flink men som røyk ut på det spørsmålet.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Det er kjipt å tape, men det skal være vanskelig på 96 000 kronersspørsmålet. Og det er altså en del av filmen, ikke geografi.
|
|
|
#8 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?
Det er jo et stykke fra å kunne/huske den replikken til å vite at Østfold er et fylke. Hvis formuleringa hadde vært "Hvor kommer NN fra?" hadde han kanskje klart det?
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Nei, det var ikke det som var reaksjonen min her. (Ungene mine taper på fotbakkbanen støtt og stadig uten at vi gjør noe poeng utav det. I barnefotballen her vinner man med det antall mål man vinner mer. De fleste kan telle, så det er ikke noe å tulle med.) |
|
|
|
#10 |
|
Ustabil
|
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg mener at man ikke skal ta hensyn til alder i kvitt eller dobbelt. Dette er en konkurranse med strenge regler. De som ikke "tåler" å ryke ut på småting burde kanskje heller være med i Amigo... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg er et persilleblad og klarer ikke å se på slike program.
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Så dere kvitt eller dobbelt på lørdag - med guttungen som røk ut på en feil?Jeg og ei venninne reagerte også på det spørsmålet. Hallo? Jeg ble så lei meg på hans vegne. Ja, det SKAL være vanskelig, men det får være grenser for idiot-spørsmål.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Helt enig. Her tok de for gitt at merkelappen "fylke" var noe han kunne forholde seg til, noe han tydeligvis ikke kunne. Burde egentlig gitt tilbakemelding om dette til NRK. |
|
|
|
![]() |
|
|