|
|
#1 |
|
Passiv
|
MacBook Air?Den var jo uforskammet snasen. Noen som har den? |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: MacBook Air?
Ok - så "vanlig" Mac er bedre enn Air? :notetoself: |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: MacBook Air?Da går den ut med høye hælspark. |
|
|
|
#9 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air?MacBook fungerer veldig bra til det meste. Eg jobbar mykje med Adobe-pakken, og MacBooken taklar det heilt fint. Men legg nokre hundrelappar i å oppgradere internminnet (?). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air?Hvis man i stor grad skal frakte med seg maskinen og bruke den på farten og rundt omkring er Air aktuell. En vanlig Macbook blir dog ikke så mye større, har bedre ytelse, bedre funksjonalitet og betydelig rimeligere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air?Jeg elsker min nye MacBook. Skal legge til at jeg har trådløst nettverk hjemme med "alt godt fra Apple", så det var et naturlig valg med Apple bærbar. TimeCapsulen vår lagrer automatisk sikkerhetskopier fra både iMacen og MacBooken, og hele herligheten av iPods, iPhone og begge MacMaskiner synkroniseres med hverandre i et blipp.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 26-03-09 kl 21:11. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: MacBook Air?Vi har også den lagredingsnettverksaken. Ikke det at jeg har satt meg så inn i hvordan den fungerer enda, men alt på maskinene lagres nå iallefall jevnlig uten at vi behøver å løfte en finger. Vi har to maskiner knyttet til den, men nå må vi finne ut av hvordan få tilgang til hverandres data min kjære og jeg, for planen var å slippe og lagre alt mulig på begge macene.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: MacBook Air?Macbook (pro) er helt fantastisk :-) Airen kan bli LITT treig dersom man skal benytte den til andre ting enn tekstbehandling og surfing. |
|
|
|
![]() |
|
|