Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken mini-PC?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 00:08   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken mini-PC?

Jeg har lyst på en mini-PC, men jeg er ikke helt oppdatert på markedet. Hva er bra for tiden, og hva er avoid avoid?

Jeg vil ha 8,9" skjerm, wlan og en eller annen halvveis brukbar versjon av Windows. (Jeg gidder ikke lære meg Linux akkurat nå.) Jeg har en stor, flott og ganske ny laptop, så mini-PC-en trenger ikke kunne noe særlig annet enn å lage tekstdokumenter og betjene Firefox; avansert arbeid vil den ikke bli brukt til.

Helst skal den være rosa eller rød, men akkurat den spesifikasjonen er jeg villig til å fire på, hvis jeg bør. (Som i "bør pga teknisk spesifikasjon" ikke som i "bør pga dårlig PC-smak".)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.