|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Har dere bakgrunnstøy hjemme?Spin-off fra tv-tråden.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Nei. Jeg har verken radio eller noen form for musikkanlegg. Jeg får helt hetta av lyder når jeg gjør på andre ting. Når jeg innimellom hører på musikk, så er det en sang eller tre via youtube.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Vi har det stille. Noen ganger litt radio og om det er TV på så er det med temmelig lavt volum. Når jeg er alene er det helt stille. Jeg blir irritabel av for mye støy.
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Stille.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Det er ofte musikk på her. Og av og til er det både musikk, dataspill og tv samtidig. Da ønsker jeg meg større hus med lydtette vegger.
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Ungene er ekstremt musikkglade og setter ofte på det de liker best, høyt. Stort sett Vamp, med tilhørende allsang og dans i stua.
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Jeg er glad når det ikke er bakgrunnsstøy. Jeg vil ikke ha på tv om ingen ser på det, og musikk har vi bare på når vi får lyst til det, en gang i blant. I bilen hører vi ofte på radio eller cd. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Stillhet!
|
|
|
|
#10 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Jeg må ikke ha det, men med poden som slår av og på (og av og på) tven hele dagen blir den som regel stående på.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Lillemor er veldig glad i musikk og som regel har vi på radio på kjøkkenet, ikke veldig høyt.
|
|
|
|
#13 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Tv står på ganske mange timer i døgnet, så jeg setter stor pris på de kveldene gubben jobber, da sitter jeg hele kvelden i øredøvende stillhet, og det er nydelig.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?
Det blir for mye input for alle de små kretsene i hjernen, de blir overstimulert og en dag eksploderer de.
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?
Jeg stiller meg bak her og nikker. Jeg blir smågal og aggressiv av støy, og setter bare på tv/radio/musikk når det er noe spesielt jeg vil høre eller se. Slår av igjen etterpå. Helten er avhengig av konstant stimuli, og har med seg mobilen på do for å høre lydbok eller spille spill. Radio eller TV står konstant på (radio gjerne på P3
|
|
|
#16 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Når mannen er ute på jobb og jeg sitter her helt alene om kveldene, så må jeg ha tv på. Ikke så mye jeg ser på den, men jeg må ha lyden.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Husker dere forresten den perioden da de hadde bakgrunnsmusikk til nyhetene, både på radioen og enkelte TV-kanaler?
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Stort sett alltid radio/Spotify/CD. ...og svært ofte iPod i ørene ute, men ikke akkurat nå når vofsen er bare barnet og folk skal hilse på for hver femte meter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Jeg får store deler av min daglige trim ved å gå i Mr. Norways fotspor og skru av TVene og radioene han skrur på - for så å forlate. Jeg blir småsprø av lydforurensing.
|
|
|
|
#20 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har dere bakgrunnstøy hjemme?Jeg har tinnitus og må ha mye lyder rundt meg til enhver tid for ikke å "klikke". Det perfekte er når jeg sover og hører på vann, ikke den patetiske vannlyden som er i lydputen min men ekte bekk eller fossevann, det er herlig. |
|
|
|
![]() |
|
|