|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sliter med smtp-server (online og opera)Bruker online-mail i Opera, men sliter støtt og stadig med at jeg ikke får sendt mail. Får beskjed om at den ikke kan koble til smtp-server, og at det er error 10060.
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sliter med smtp-server (online og opera)Men du får sendt mail noen ganger? Error 10060 kan bety at ISPen din ikke godtar bruk av andre smtp-servere enn sin egen. Er dette på en laptop som du noen ganger kobler opp gjennom andre nett enn Telenor sitt? Port 110 og 25 er i utgangspunktet riktig. Du kan visstnok også få slike feilmeldinger hvis Telenor har blokkert kontoen din, f.eks. hvis de mener at det er sendt spam fra din adresse. Ring kundestøtte og spør. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Sv: Sliter med smtp-server (online og opera)Bruker ikke Telenor internett, nei. Laptop, ja.
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Sv: Sliter med smtp-server (online og opera)Men det er en online.no-mailadresse...
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Sv: Sliter med smtp-server (online og opera)Canal digital (som vi hadde frem til for noen dager siden) er kanskje eid av Telenor når jeg tenker meg om.
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Sv: Sliter med smtp-server (online og opera)Takk for tips, forresten. Fikk brev fra den nye leverandøren her om dagen, så jeg skal se om det står noe der, når jeg kommer hjem. Hjemmesida var håpløs.
|
![]() |
|
|